יום חמישי, 19 ביוני 2014

מגוון מתנות למורות ולגננות עד 49.90 בללין - בתוקף עד 30.06!

וואו!
כבר עברה שנה...

בכל יום אנחנו משאירים את הנכס הכי גדול שלנו לטיפול של אנשים אחרים - הילדים שלנו!

המטפלת של הבן שלי מקסימה ומעניקה לו הרבה חום ואהבה - מה שמאפשר לי לנסוע לעבודה רגועה יותר עם ביטחון שהוא נמצא במקום שטוב לו.

במהלך השבוע היא אפילו שולחת לנו ההורים תמונות ממהלך היום כך שאפשר לעצור לרגע מהלחץ על העבודה וליהנות מהקטנטנים שלנו.

זו הסיבה שברור לי שבסוף השנה חשוב גם להודות ולהביע הערכה על ההשקעה הגדולה של שנה שלמה. זה לא ברור מאליו וחשוב לי לציין זאת!

לשם כך קיבלתי 50 ש"ח על מנת לרכוש מתנה בללין.

כעת יש מבצע סוף שנת הלימודים - מגוון פריטים בהנחה 19.90 - 49.90 ש"ח!

היה לי קשה לעמוד בפיתוי של המחירים הזולים אז פינקתי גם את עצמי :-)

אני מצרפת קישור למגוון המפורט של הפריטים באתר של ללין: קישור

למטפלת שלנו קניתי את פילינג הגוף בניחוח MUSK מאחר ויש לי אותו ואני מאוד מרוצה מההרגשה שאחרי השימוש ובעיקר מהריח. הוא גם במחיר מבצע של 49.90 ש"ח במקום 79.90 ש"ח אז קניתי שניים. אחד לי ואחד למטפלת :-) 


ליחצו על הקישור לקופונים נוספים בנוסף למוצרי תינוקות.
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: http://www.facebook.com/FreeGiftsAndDeals





תמונות מהחנות:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה