יום שישי, 15 במרץ 2019

מתכון אוזני המן פריכות ללא גלוטן

לרגל פורים מגישה חברת שר (Schär), בשיתוף דביר בר, בעל הבלוג ללא גלוטן Wheat Out, מתכון חגיגי לאוזני המן טעימות להפליא, סופר פריכות וללא גלוטן. 
כל ביס יגרום לאוזן ההמן להתפורר בפה גם מבלי ללעוס אותה. 
השימוש במתכון בקמח ללא גלוטן Mix C של שר, המותאם למוצרי פטיסרי שונים, המבטיח הליך הכנה קצר ופשוט במיוחד. הקמח מועשר בסיבים תזונתיים, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.

חג שמח ובתיאבון!

צילום: דביר בר


מצרכים (לכ-20 יחידות):
2 כוסות קמח ללא גלוטן Mix C של Schär

1 חבילה של אבקת סוכר (100 גרם)
1 כף תמצית וניל
גרידת לימון מלימון שלם
1 ביצה ועוד 2 חלמונים
150 גרם חמאה קרה
1 כפית אבקת אפיה.
רבע כפית שטוחה מלח

למלית:
1 קופסת ממרח תמרים/פרג/שוקולד/חלוה בטמפ' החדר

צילום: דביר בר


אופן ההכנה:

1. להכנת הבצק: לקערת מג׳ימיקס (או מיקסר עם וו גיטרה) יש להכניס את הקמח, אבקת הסוכר, גרידת הלימון, אבקת האפייה, המלח ואת החמאה הקרה שהיא חתוכה לקוביות גסות. 
לערבב ב-3 לחיצות פולסים במג׳ימיקס (או בערבוב של כדקה על מהירות בינונית במיקסר), לקבלת בצק פירורי. 
יש לשים לב שלא לעבד את הבצק יותר מדי.

2. אל הבצק יש להוסיף את הביצה והחלמונים ואת תמצית הוניל ולערבב שוב אך גם הפעם, מעט מאד, רק עד להטמעת הביצים בבצק. 
בעזרת כף קיפול מסיליקון לגרד את כל הבצק מהקערה ולגבש אותו לכדי כדור אחיד. 
להניח לקירור של שעתיים לפחות במקרר כשהוא עטוף ניילון נצמד. 
להדליק תנור בטמפרטורה של 180 מעלות.

3. על נייר אפיה נפזר קמח ללא גלוטן ליצירת משטח עבודה מקומח (כ- 2 כפות). 
נניח את הבצק המקורר על המשטח, נפזר עוד קצת (ככף) קמח ללא גלוטן ונניח עליו נייר אפיה נוסף. 
בעזרת מערוך נשטח את הבצק עד לקבלת בצק דק בעובי של כ-15 מ״מ (לא דק מדי). 
לאחר רידוד הבצק יש לפזר עוד כף קמח על המשטח.

4. בעזרת רינג בקוטר 8 ס״מ יש ליצור עיגולים בבצק המקומח. 
בכל מרכז עיגול להניח כפית גדושה במלית הנבחרת. 
על הידיים להיות מקומחות ולא רטובות. 
לסגור ולהדק היטב את אוזני ההמן בצורת משולש (שימו לב שאין חורים בקצוות שמהם המלית יכולה לנזול במהלך האפייה).

את אוזני ההמן יש להניח בתבנית מרופדת בנייר אפיה. 
יש להשאיר מרווח של כ-2 ס״מ בין אוזן המן אחת לשנייה. 
לאפות בתנור במשך רבע שעה בחום של 180 מעלות או עד קבלת צבע זהוב בהיר ואחיד. 
עם תום האפייה, נוציא את התבנית לצינון בטמפרטורת החדר למשך כחצי שעה לפחות.

צילום: דביר בר



הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק