יום שבת, 6 בספטמבר 2014

חדש! סכין הגילוח Venus&Olay בעלת חמישה להבים המכילה גם קרם לחות של Olay לטיפוח העור!

ג'ילט השיקה את הסכין החדשה שלה - Venus&Olay ואני קיבלתי לפני כשבועיים להתנסות בה.
לפני שפתחתי את האריזה הופתעתי לראות שבחלקה העליון של הסכין ובחלקה התחתון ישנם שני חלקים חדשים אותה אני לא מכירה מהסכינים האחרות של החברה.
מיד כשפתחתי את האריזה הבנתי את גודל ההבדל - גל של ניחוח נעים ומפנק עטף את האריזה הפתוחה.
כבר בשלב הזה הבנתי שמדובר בחידוש מרענן ומפנק.
לסכין חמישה להבים - עובדה המשפרת פלאים את איכות, מהירות ופשטות הגילוח.
בנוסף לכך בסכין זו ישנו חידוש שמשפיע באופן ישיר על זמן ונוחות הגילוח - בחלק העליון והתחתון של הסכין ישנו קרם לחות במרקם קשיח (כמו סבון מהסוג המוצק).
בכל מעבר של הסכין על עור הגוף נמרח גם קרם לחות לפני ואחרי פעולת הגילוח של הסכין.
בשל כך לא מרגישים אי נוחות בזמן הגילוח ולאחר הגילוח העור נותר חלק ונעים למגע - אין צורך במריחת קרם לחות לאחר הגילוח!
מאחר וחשבתי שזה טוב מכדי להיות אמיתי המשכתי להשתמש בסכין באופן יומיומי ואני שמחה לציין שקרם הלחות נותר על הסכין גם לאחר שבועיים. אני עדיין נהנית מהיתרון המובהק של הסכין גם לאחר שבועיים ואמשיך גם לעוד תקופה ארוכה (שלאחריה אקנה שוב את אותה הסכין בדיוק). 
גם לפני שהשתמשתי בסכין הזו השתמשתי בסכין אחרת של ג'ילט מאחר ומכל הסוגים דווקא הסכין שלהם הכי נוחה לי - הראש של הסכין מתכוונן בכל פעולת הגילוח כך שמתאים עצמו לכל האיזורים.
בשימוש עם הסכין הקודמת שלי השתמשתי בקצף גילוח של ג'ילט מאחר והעור שלי רגיש יותר לאחר הגילוח:
שמחתי לגלות שגם אני יכולה לגלח בלי שימוש בקצף גילוח כאשר משתמשים בסכין החדשה של ג'ילט. חוסכת זמן יקר (כבר אין צורך למרוח קצף גילוח לפני הגילוח + קרם לחות לאחר הגילוח) וגם כסף devil
הבדל נוסף שהוא מאוד חיובי מבחינתי הוא השיפור במעמד של הסכין. לסכין הקודמת שלי יש מעמד גדול יחסית ולסכין החדשה המעמד מאוד קטן ונוח.
נצמד בקלות לקיר שבמקלחת ובכך מאפשר נוחות וסדר בחדר המקלחת. שימו לב להבדל בין הישן לחדש:

כמו בכל מוצר בו נתקלתי בעבר - "גם וגם" היא העדיפות שמנצחת מבחינתי!
גם סכין גילוח וגם קרם לחות - איך לא חשבו על זה קודם...?
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה