יום שלישי, 20 בינואר 2015

חדש! YOLO - המעדן החדש למבוגרים של תנובה!

היום שליח הפתיע אותי עם צידנית אדמדמה ומיוחדת עליה כתוב הקיצור YOLO!
מיד ניחשתי שמדובר במעדן החדש למבוגרים של תנובה. ואכן צדקתי!
כשפתחתי את הצידנית האדומה גיליתי בתוכה הפתעה מקסימה - המעדן החדש של תנובה - של המותג YOLO!
המעדן החדש למבוגרים - מעדן מיוחד עם שוקולד אמיתי!

גם השם מאוד יפה לדעתי - YOLO - YOU ONLY LIVE ONCE...

האריזה מאוד מושכת את העין - קיבלתי את התחושה שאני יאכל גלידת שמנת איכותית.

אין ספק שסוף סוף החליטו להשקיע מחשבה בתחום המעדנים למבוגרים. עד כה הייתה תחושה שרק תינוקות וילדים אוכלים מעדנים. אך זה ממש לא כך - גם אנחנו המבוגרים נהנים ממעדנים ונהנה אף יותר ממעדנים שמותאמים יותר לטעם שלנו ולא רק לטעם ילדינו.

הבעיה היחידה שנתקלתי בה היום היא העובדה שהמעדן נעול בקופסא - את הקוד אקבל ב-SMS רק מחר בערב :-(
עד אז אאלץ להמתין בסבלנות...
בינתיים הקופסא במקרר, ממתינה למחר...

מבטיחה לעדכן מחר לגבי חוות דעתי על המעדן - הציפייה גדולה, בעיקר עקב כך שהמעדן מכיל 30% מוצקי קקאו.

אני משערת שיש טעמים נוספים למעדן אך עם זאת אני שמחה שקיבלתי להתנסות במעדן בטעם חלב מאחר ואני פחות מחבבת שוקולד מריר :-)

מה אתם חושבים?

אופתע לטובה או אתאכזב...?







הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה