יום שלישי, 5 באפריל 2016

חדש! גבינה צהובה נעם 15% שומן מבית טרה!

אז גם לי מגיעה הפסקה מאוזנת של 15 דקות...

אני בחופשת לידה עם עוד ילד מתוק בן 3 ולכן אין לי הרבה זמן פנוי.

עם זאת, חשוב מדי פעם לקחת פסק זמן ולנוח מסידורי היום יום - לעצור עם הכביסות, הכלים, סידור הבית ופינוק המשפחה.

הבוקר כשהקטנצ'יק ישן והמתוק השני בגן, לקחתי לעצמי הפסקה מאוזנת של 15 דקות :-)

הכנתי לעצמי כריך עם לחמניה טרייה (עם שומשום כמו שאני אוהבת...): מרחתי חמאת שום וריחן, הנחתי פרוסות של גבינה צהובה נעם 15% שומן ומעליהן פרוסות עגבניה מפנקות.
כמובן שתוך כדי ההכנה עשיתי את מה שאני בדרך כלל עושה: אכלתי פרוסת גבינה, ככה סתם, בלי כלום :-)

לצד הכריך הנחתי זיתים בשמן זית ולימון.

ולבסוף, התיישבתי מול הטלויזיה, על הפוף הכתום שבסלון, עם הכריך המושקע בידיי ונהניתי מכל רגע!

וכמובן, בתום 15 דקות הפינוק שלי, התעורר לו הגוזל הקטן.
וכך המשכתי את היום שלי עם כוחות מחודשים, מאוזנת ושמחה :-)

מאוד אהבתי את העובדה שבגבינה יש פחות שומן ממה שאני רגילה לקנות אך הדבר לא הורגש במרקם - המרקם נותר רך ונעים!

פשוט  מ ו ש ל ם !



 
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה