יום שבת, 2 ביולי 2016

חדש! סדרת פינוק - שמני הזנה חיוניים

עוד יום עבר לו.
נשארו עוד 60 יום.
רק עוד 60 יום נותרו לחופשת הלידה שלי...

אז לא אחדש כשאומר שחופשת לידה היא הכל חוץ מחופש :-)

היום מתחיל כבר בשעות הלילה (שנחשבות כבר היום כי הכל קורה לאחר השעה 00:00) כשהקטנצ'יק מתעורר לאכול. אחר כך נרדם ומתעורר שוב אחרי 3 שעות לאכול. 
כמובן שאין חפיפה בין הילדים ובדיוק כשהקטנצ'יק נרדם מתעורר הבן הגדול שלי, ערני ומוכן לעוד יום מרתק.

כשבעלי לוקח את הבן הגדול לגן אני ממשיכה בשגרת היום של סידור הבית, כלים, כביסות וטיול עם הבן בעגלה בחוץ.

בשנים האחרונות התמכרתי להחלקת השיער שלי - כך השיער רך ונעים למגע.
כשגיליתי שאני בהיריון החלטתי להפסיק עם ההחלקה כי חששתי מהחומרים שבסביבתי במהלך ההיריון.
עכשיו אני חוששת בגלל ההנקה ובגלל העובדה שאצטרך למצוא סידור לבן הקטנטן למספר שעות וזה לא פשוט כל כך...
בעיקר כי הוא עדיין לא מתחבר לאכול מבקבוק...

אז עכשיו השיער שלי כבר לא חלק אבל מצאתי את סדרת המוצרים שתשאיר אותו רך ונעים למגע :-)

התחלתי להשתמש בסדרת פינוק - שמני הזנה חיוניים.
השמפו מחזק את סיב השערה ומותירו רך ונעים.
תחליב הרחצה מותיר את העור רך עם ריח נעים.




אז במהלך היום כשהקטנטן נרדם אני מפעילה את הבייביסנס, שמה את המוניטור לידו כדי שאוכל לשמוע אם הוא זקוק לי ומתפנקת במקלחת כיפית עם סדרת המוצרים של פינוק.

והכל עם ניחוח פינוק הקלאסי האהוב והמוכר :-)



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה