יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

המלצות לקניות אונליין - מראה לרכב של חברת Munchkin במחיר נמוך מהחנויות בארץ - כ-88 ש"ח

מאז שנולדו הילדים הרכישות שלי באינטרנט גדלו.

התחלתי עם איביי, המשכתי לעליאקספרס, אמאזון (כאן הכי חששתי כי בהתחלה עלויות המשלוח לא היו לי ברורות...) וגם אתרים בארץ כמו BUY2 וגרופון.

הכל ב"מרדף" אחר המחיר הזול ביותר...

בשלב מסוים התחלתי לצלם את המוצרים שהזמנתי מתוך מחשבה שבשלב כלשהו אפרסם את ההמלצות שלי (והחיסכון) שלי גם כאן בבלוג.
צילמתי מתוך כוונה לפרסם המלצות אך עם זאת גם לפרסם דיסהמלצות על מוצרים שהזמנתי והתאכזבתי מאיכות המוצר, תיאור שגוי של מוצר או מהמוכר - היו גם מקרים כאלו.

עבר הרבה זמן (יותר מדי) והגיע הזמן שאתחיל לשתף במציאות שלי ברשת :-)

ההמלצה הראשונה שלי היא דווקא משהו שהזמנתי ממש לאחרונה אך בשל כך מצאתי את התמונות מהר...

חיפשתי בחנויות בארץ מראה לרכב כדי שאוכל לראות את הקטנצ'יק כשהוא יושב בכיסא שלו נגד כיוון הנסיעה.
הכי התרשמתי מהמראה לרכב של המותג Munchkin - מתאימה לסוגים שונים של רכבים:






בעליאקספרס ואיביי ניתן למצוא מראות זולות אך אני קצת חוששת מבחינה בטיחותית - אם חס וחלילה תהיה פגיעה כלשהי עלולים להיפגע מזכוכיות המראה וזה משהו שאני לא רוצה להסתכן בו.

בתחילה ראיתי מבחר מראות שהן לא מותג מוכר: 
עליאקספרס
איביי

אחר כך החלטתי שאני רוצה להשקיע ולקנות מראה איכותית (בניגוד למראה הקודמת שקניתי בארץ והרצועה שלה נפרמה) וחיפשתי את המראה של חברת Munchkin ברשת.

בעליאקספרס לא מצאתי (בדרך כלל שם ניתן למצוא חיקויים) ובאיביי מצאתי במחיר יחסית יקר.

החלטתי לנסות לחפש את המראה ישירות בחנות שאני קונה ממנה מילוי שקיות לפח החיתולים והופתעתי למצוא שם את המראה במחיר נמוך בהרבה מהחנויות בארץ. בארץ המראה עולה כ-130 ש"ח ובחנות באיביי היא עלתה כ-88 ש"ח (כולל משלוח).
מה שמוזר לי היא העובדה שהתוצאה לא הופיעה בחיפוש הרגיל באיביי אלא רק בחיפוש ישיר בתוך החנות.
אולי זה באג באיביי, לא יודעת... :-)

הקישור למראה בחנות: קישור למראה בחנות Ozaroo

בלי קשר, אני מאוד אוהבת את החנות הזו וגם ביקרנו בחנות (האמיתית) כשהיינו השנה בלונדון.
זולה, מוצרים איכותיים ומקוריים והמשלוח מהיר: קישור לחנות Ozaroo

תחילה הזמנתי מראה אחת ולאחר שקיבלתי את המראה והייתי מרוצה הזמנתי מראה נוספת גם לרכב השני.
המשלוח הגיע תוך 4 ימים!
הכי מהר שקיבלתי הזמנה אי פעם :-)

המראה הייתה עטופה ושמורה כך שהמשלוח היה בטוח והמראה הגיעה במצב מצוין.

בהמשך אפרסם מוצרים נוספים שהזמנתי מהחנות הזו אבל בלי קשר לדעתי כל המוצרים בחנות מצוינים כי החנות אמינה וזה מה שהכי חשוב בעיניי.





 
פתחתי קבוצת פייסבוק חדשה בשם "המלצות לקניות אונליין" שם גם אפרסם את התמונות וחוות הדעת שלי.
זו קבוצה סגורה כך שגם אתם תוכלו להצטרף ולשתף בהמלצות/דיסהמלצות שלכם.
נוכל לשתף בקניות לתינוקות/ילדים (בגדים, צעצועים וכו'), רכישות לנו, לבית ועוד.

חשוב לי שכל מי שירצה לשתף בקניות שלו יעשה זאת רק עם צילום שלו של המוצר - כך נוכל לקבל את הרושם המלא מהקנייה.

אז אם גם אתם רוצים לשתף, כנסו לקבוצה: המלצות לקניות אונליין

אם יש בעיה עם הקישורים, הגיבו כאן למטה ואני אבדוק זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה