יום רביעי, 14 במרץ 2018

Philips Avent השיקה את המוצצים הרכים ביותר שנתקלתי בהם - מוצצי Ultra soft

לפני הלידות לילה ללא שינה השפיע לחלוטין על היום שאחרי.

לאחר הלידה של יובל ולאחר הלידה של אופק הפכתי לאדם אחר. 

הרכות של הקטנטנים הדביקה גם אותי. 
פתאום להתעורר בלילה להנקה או להתעורר למוצץ שנפל מהפה לא הפך לי את הלילה והיום. 
לפתע גיליתי צד רך יותר שלי, גיליתי שאני יכולה לעשות דברים חדשים למען האחר שלא הייתי מתנדבת לעשות קודם 😃

Philips Avent השיקה בדיוק את המוצצים הרכים שמתאימים לנו - מוצצי Ultra soft.



המוצצים רכים, נוחים, גמישים ועם פטמה אורתודנטית.

מושלם!



בנוסף, המוצצים מגיעים בקופסא גדולה שניתן לאחסן בה את שני המוצצים.

באותה קופסא אפשר לחטא את המוצצים במיקרוגל - מפשט את העניין לגמרי!



  הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי! 

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה