יום שבת, 30 במרץ 2019

Shaot - מותג וחנות אונליין לעיצוב הבית

לאחר שעברנו דירה רציתי להוסיף נגיעות קטנות וצבעוניות לבית.

בשיטוט באינטרנט נתקלתי באתר שריכז הרבה מוצרים שהתאימו בדיוק לי!

אני לא עוסקת בעיצוב אבל יכולתי לדמיין את התוספות הקטנות שרציתי מבלי לדעת היכן אוכל לרכוש אותן. 
באתר shaot המוצרים נבחרו בקפידה, באיכות מעולה והמחירים מצוינים. 
מבחינתי עשו את החלק הקשה של ליקוט המוצרים ולי נשאר רק לבחור 😊

היה לי מעט קשה לסנן את המוצרים שראיתי ולבסוף בחרתי להתחיל עם 2 מוצרים חדשים לבית ותוספת לתיק העבודה שלי.

המוצרים הגיעו עם שליח עד הבית ארוזים כמתנה. 
כי גם לנו המבוגרים כיף לפתוח אריזות מתנה 😉




1. מתלה מפתחות LOVE:

המתלה המהמם בגודל 25.5*3.5*29.5 ונתלה עם מסמר על הקיר.




קישור למתלה מפתחות


2. מדף רשת תכלת גדול:
מדף עץ עם רשת ברזל שמגיע בשני גדלים:
גדול-  45*12*15 ס"מ  
קטן- 29*11*14 ס"מ 

ייתכן שהמיקום המתוכנן למדף הוא בחדר הילדים או חדר המשחקים אבל אני רציתי להכניס צבעוניות לשירותי האורחים מבלי להשקיע בשיפוץ רציני.
המדף התאים בצורה מושלמת לחדר השירותים הקטנטן שלנו:






קישור למדף רשת תכלת


3. קייס בגודל A4:
אומנם לא קשור לעיצוב הבית אבל ראיתי קייס צבעוני ויפה לדפי ה-A4 שאני שמה בתיק העבודה שלי.
יש הרבה עיצובים שונים לקייס ואני בחרתי בדוגמת הפסים.
מושלם 😍





קישור לקייס בגודל A4


אלו רק דוגמאות קטנטנות למגוון הגדול של המוצרים באתר.
למוצרים נוספים אתם מוזמנים לגלוש לאתר המקסים של Shaot: 
https://www.shaot-il.com/


דרך אגב, יש באתר גם מארזים מוכנים לחג. 
תוכלו לפנק את המארחים שלכם או סתם לפנק את עצמכם לכבוד החג:
קישור למארזי חג


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה