יום חמישי, 25 במרץ 2021

מתכון פילה עוף ברוטב בוטנים וקוקוס - האהוב על הילדים!

יובל ואופק לא ממש מגוונים בארוחות.
בעיקר שניצל, פסטה ברוטב עגבניות, המבורגר וחביתה...

המתכון הבא הוא מתכון מושלם עבורם ולכן אני משערת שיהיה מושלם גם עבור ילדים נוספים שפחות מגוונים בארוחות.

השיווק היה חלק מהעניין, קראתי למנה "עוף ברוטב במבה" וזה תפס נהדר 😊


יתרון נוסף של המתכון: הכנה קלה, מהירה ואפשר להכין הכל מראש.

הם מאוד אוהבים לשלב גם אורז, כאשר הרוטב על האורז הופך את המנה לאהובה עליהם: "רוטב על האורז והעוף בצד".

אופן ההכנה הפשוט: ערבוב כל המרכיבים, הוספת פילה העוף (או חזה עוף), כיסוי בנייר כסף ושמירה במקרר עד 24 שעות.

אפילו את המרכיבים אני מסדרת על השולחן לפי הסדר של הכפות - קל וכיף להכין ככה עם הילדים שכבר זוכרים את הכמויות לבד.

חשוב להשתמש בממרח בוטנים טבעי כי אז המרקם של הרוטב נשאר נוזלי ולא הופך למרקם שדומה לג'לי.



גם נוזל הקוקוס ללא חומרים נוספים - 100% קוקוס. מניסיון, אלו שהם לא 100% קוקוס פחות טעימים ומשפיעים על המתכון לרעה.

אל תחששו מהג'ינג'ר, הוא מוסיף טעם נהדר ואם הילדים שלי אוהבים אז המבחן יעבור בהצלחה בכל בית 😄
אני משתמשת בג'ינג'ר טרי שאני מקפיאה ולכן נוח לגירוד ונשמר לאורך זמן.

המרכיבים:
1 כף סילאן
2 כפות צ'ילי מתוק
3 כפות ממרח בוטנים טבעי עשוי מ-100% בוטנים
4 כפות סויה
ג'ינג'ר מגורד
מלח
500 מ"ל נוזל קוקוס
800 גרם פילה עוף חתוך לקוביות

אופן ההכנה:

1. לערבב את כל מרכיבי הרוטב: סילאן, צ'ילי מתוק, ממרח בוטנים, סויה, ג'ינג'ר, מלח ונוזל קוקוס. אני נעזרת במזלג כדי למעוך את הבלילה עד לקבלת מרקם אחיד





2. להוסיף את פילה העוף ולערבב עם הרוטב עד שיצופה לחלוטין


3. לכסות את התבנית בנייר כסף ולשמור במקרר עד 24 שעות (או להכניס מיד לתנור...)

4. לחמם תנור ל-190 מעלות

5. להכניס לתנור ל-30 דקות

6. לאחר 30 הדקות יש להוציא את התבנית, להסיר את נייר הכסף, לערבב ואז להחזיר ל-10 דקות נוספות




לפני הערבוב


לאחר הערבוב

בתיאבון!


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה