יום חמישי, 2 בספטמבר 2021

המתכון הכי קל שלי לעוגת גבינה עם אבקת צבר אדום

בהמשך לפוסט הקודם שלי על אבקת הצבר האדום (קישור) אני משתפת את המתכון לעוגת גבינה הכי קלה.

ניסיתי כל מיני דרכים: עם תבנית מים חמים, עם "מכת חום" + הוצאת העוגה עד להורדת החום בתנור, עם תחתית, ללא תחתית, עם גבינה בעלת אחוזי שומן גבוהים / נמוכים ועוד ועוד.

בחלק מהמתכונים העוגה הייתה גבוהה אבל פחות טעימה, במתכונים אחרים העוגה נפלה, הייתה כבדה ולא אוורירית ועוד ועוד.

בסוף בסוף חזרתי למתכון של אמא שלי - מתכון פשוט שהוא סופר טעים!
התוספת היחידה שאני עושה מכל הנסיונות שלי: נייר אפיה בדופן התבנית עד לגובה של פי 2 מהתבנית - העוגה עולה בזמן האפיה ובזכות הנייר אפיה לא נוצרים שקעים כשהיא יורדת חזרה.




התפשרתי על התחתית שהבנתי שחייבים אותה ואני מכינה עם חבילת פתי בר וחמאה מומסת:





מרכיבים:

תחתית:
1 חבילת פתי בר
100 גרם חמאה מומסת

בלילת העוגה:
7 ביצים מופרדות
כוס ורבע סוכר
4 כפות קורנפלור
2 סוכר וניל
750 גרם גבינה 5%


אופן ההכנה:

1. לחמם תנור ל-200 מעלות.

2. להקציף את החלבונים + חצי כוס סוכר.




3. להקציף את החלמונים + יתרת הסוכר + סוכר וניל + גבינה לבנה + קורנפלור.

4. לקפל בעדינות את הקצף עם התערובת של הגבינה הלבנה.


5. להעביר לתבנית עם התחתית פתי בר.

6. לאפות 10 דקות ראשונות ב-200 מעלות.

7. להוריד את הטמפרטורה ל-160 מעלות ולאפות עוד כשעה ורבע.

8. להשאיר בתנור עד שהעוגה מתקררת.

לקצפת לעיטור העוגה הוספתי כף אבקת צבר אדום וקישטתי.

בתיאבון!

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה