יום ראשון, 25 בספטמבר 2022

מבוך תירס, קטיף עצמי של תירס ועגבניות שרי בהוד השרון

ביום שישי נסענו עם הילדים להוד השרון למבוך תירס, קטיף עצמי של תירס ועגבניות שרי ופעילויות נוספות במקום.
מאוד אהבתי את העובדה שלא מדובר רק בקטיף אלא בחגיגה שלמה של אטרקציות.
הילדים היו מרוצים שנהנו גם מקטיף וגם מפעילויות נוספות.
המתחם בהוד השרון יפתח את שעריו בכל סוף שבוע,  מהשבת הראשונה שלפני ראש השנה העיברי (אתמול), ועד חודש פברואר 2023, כולל חגים ומועדים.

איתי בן השנתיים השלים "חם בים בם בם" בכל פעם שאמרנו תירס 😄
הוא התרגש ממש וגם היום סיפר שהיה מאוד כיף לקטוף תירס.

הילדים התלהבו מכל הפעילויות במקום ורצו מאטרקציה לאטרקציה בלי שהיו צריכים בכלל הכוונה.

הם חיפשו בהתלהבות את המבוך ובדרכם לשם עצרו להצטלם בעמדת הצילום, רק שמעתי שצועקים אליי כדי שאצלם 📷

לאחר עמדת הצילום הם המשיכו לכיוון המבוכים.
מאחר והם רצו לפנינו הם בחרו במבוך התירס הארוך.
אני הייתי בוחרת להתחיל בקצר כמובן 😄

יובל ואופק רצו, הבינו לבד היכן המבוי הסתום ואני עקבתי אחריהם כשהמסלול היה יותר ברור.
לאורך המבוך היו משימות ושלטי הסברה על התירס, מוצאו, תהליך גידולו ועוד מידע מעניין.

כששמעתי את צעקות ההתלהבות הבנתי שהם הצליחו למצוא את היציאה 👍

הם לא שמו לב למסלול הקצר ורצו לאתגרים האחרים.
משערת שגם המסלול הקצר כיפי לקטנים יותר.

במבוך התעלות הילדים רצו בתעלות החפורות באדמה, זיהו מהר את המסלול הנכון ויצאו בחלקו האחורי, ליד השביל החושי.

השביל החושי הוא מסלול שבו הילדים הולכים יחפים על מרקמים שונים ומרגישים את הטבע בכפות רגליהם. מקסים ממש!

במרכז המתחם הגענו למבוך הטפטפות.
המבוך מעגלי ועשוי מצינורות השקייה לבנים.
הילדים רצו לחלקו הפנימי ואז מצאו את דרכם החוצה.

המבוך האחרון במתחם הוא מבוך החבלים: מבוך הבנוי מחבלים המשלב פסלים מצמחים וגבעת תצפית

לפני שהמשיכו לאטרקציות הנוספות, עצרנו לאכול תירס.

התירס הכי מתוק שאכלתי, קריספי וכולם אכלו בהנאה.
זו הפעם הראשונה שראיתי את איתי בן השנתיים נהנה כל כך מתירס.
אפשר היה לתבל בצ'ילי, חמאה ומלח.
אנחנו בחרנו באפשרות הבסיסית שאנחנו מכירים כאפשרות מוצלחת: מלח בלבד 😋

ישבנו לאכול במתחם מוצל הכולל כיסאות, ספסלים ומחצלות.

אני מאמינה שחלק מההנאה מאכילת התירס הייתה הסביבה הנעימה בה ישבנו.

לאחר שסיימנו לאכול את התירס, המשכנו למתחם חפירות ארכיאולוגיות. הילדים חפרו ומצאו טביעות רגליים של חיות בר שונות.

המשכנו לפינת זריעת תירס בעציצים: עמדה לזריעת תירס בעציץ, שלאחר מכן ניתן לקחת הביתה. אופק מאוד מצפה לתירס שיגדל בעציץ.

לבסוף הלכנו לקטיף העצמי.

קיבלנו שקית לקטיף של 3 תירסים וסלסלת פלסטיק לעגבניות שרי.

התירס מתוק, קריספי ואפשר לאכול מיד מהשדה ללא צורך בבישול.

העגבניות שרי בשני צבעים – אדומות מטיפוס זני התמר, וצהובות עגולות בעלות ארומה מיוחדת.

גם העגבניות ניתנות לאכילה ישירה מהשדה במהלך הקטיף.

הפעילות מתאימה למשפחות עם ילדים בגילאי 2-10. עם זאת, ראיתי צעירים ומבוגרים יותר שנהנו מאוד עם המשפחה.

מחירים:

50 ₪ לילד (2-12) - כולל 3 קלחי תירס לקטוף ולקחת הבייתה + סלסלה לקטיף עגבניות השרי לקחת הבייתה.

35 ₪ למבוגר (12+) - כולל 3 קלחי תירס לקטוף ולקחת הבייתה + סלסלה לקטיף עגבניות השרי לקחת הבייתה.

*המחיר כולל כניסה לכל האטרקציות במתחם, כולל הקטיף העצמי. לא תתאפשר כניסה נפרדת לכל מתחם.

פתוח בשבתות, חגים,יום הבחירות בין השעות 09:00-14:00, בימי חול המועד וחג החנוכה בהתאם לפרסומים בדף הפייסבוק של "קלחים ומבוכים", ובאתר הבית www.cornmaze.co.il

מזמינים אתכם גם ביום הבחירות 1.11.22

טלפון: 054-6244545

דף הפייסבוק קלחים ומבוכים (https://www.facebook.com/israel.corn.maze),

אתר הבית www.cornmaze.co.il,

כתובת: מושב גני עם - רחוב יפה נוף (בתוך העיר הוד השרון) "קלחים ומבוכים" בWAZE

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.