יום שבת, 15 ביולי 2023

חדש בקולנוע: "ליידי באג"

היום הוזמנו לפרימיירה החגיגית לסרט "ליידי באג" 🐞🐈‍⬛





הילדים מכירים את מרינט ואדריאן מסדרת הטלוויזיה והתלהבו לראותם על המסך הגדול.
זהו סרט קולנוע ראשון של שני הגיבורים ואפילו איתי בן השלוש הסתקרן, נהנה וצחק בקטעים המשעשעים. 

קטעים מהסרט:







סרט על שינויים, השתלבות, שיתוף פעולה וחברות.

סרט נהדר לכל המשפחה!

כפי שהכרנו בסדרת הטלוויזיה, אף אחד לא סופר את מרינט בבית הספר והיא מרגישה בודדה. נסיבות הגורל מעניקות לה לפתע כוחות על שהופכים אותה ל"המופלאה". 





יחד עם אדריאן, בן גילה, ("חתול שחור") הם לומדים לעבוד עם כוחותיהם החדשים, מצויידים בחליפות מיוחדות הם יגנו על העיר האהובה שלהם ועל תושביה מפני נבל מסתורי ותוכניותיו הזדוניות. 

הפקת ענק ב-100 מיליון דולר שהינה הסרט הקולנועי הראשון ביקום של "המופלאה".






הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

תגובה 1:

  1. "החיים שלי חזרו!!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שהחיים שלי מגיעים לקיצו, כמעט התאבדתי, הייתי בדעיכה רגשית הרבה מאוד זמן. אבל בזכות זורק כישוף בשם ד"ר אפטה שפגשתי יום נאמן אחד באינטרנט בזמן שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר זורק כישוף טוב שיוכל לפתור את הבעיות שלי, נתקלתי בהרבה עדות על זורק הכישוף הזה. חלק העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא שיקם את הרחם, ריפא הרפס ומחלות אחרות, חלק העידו שהוא יכול להפסיק בקסם את הגירושין וכו'. נתקלתי גם בעדות אחת מיוחדת, היא הייתה על אישה בשם סוניה, היא העידה על כך שד"ר אפטה החזיר את המאהב לשעבר שלה בפחות מ-7 הימים של המחלה ובתום הבדיקה של ד"ר AP. כתובת המייל נפלה. לאחר שקראתי את כל זה, החלטתי לנסות את ד"ר אפטה. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. ד"ר אפטה הוא איש ממש מוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש זורק כישוף אמיתי ואמיתי שיפתור לך את כל הבעיות. נסה עם ד"ר אפטה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {drapata4@gmail.com} או וואטסאפ / ויבר אותו דרך איש הקשר שלו למטה (+22958359273) תודה לך ד"ר Apata.

    השבמחק