יום שני, 5 באוגוסט 2024

המתקן לייבוש כביסה המושלם של ברקת

גם לכם יש מספר מתלי כביסה?
גם אתם מתכננים את תליית הכביסה כך שהמתלה לא יתהפך על הריצפה?

מצאתי את המתקן לייבוש כביסה המושלם של ברקת:
יציב, מאלומיניום, לא מחליד, חזק ועמיד בפני שחיקה.





אחרי שנים של תליית כביסה על מתלה פלסטיק או מתכת אהבתי את השינוי לתלייה על חבל.
החבל עבה, חזק וגם מונע את ההחלקה של הבגד.
שמתי אטבי כביסה רק מתוך הרגל. 




הגובה של המתקן ייבוש מושלם - גבוה יותר מהמתלים הקודמים ואני מאוד אהבתי.
בנוסף, המתלה מתקפל, נייד, קל כך שאני העלתי אותו בקלות לקומה השניה והחוצה למרפסת




ניתן להזמין בגדלים שונים עם משלוח עד הבית - אני בחרתי בגדול ביותר כי יש לי מקום במרפסת.






המתקן לייבוש כביסה עם 10 שנות אחריות כך שלא זורקים יותר את המתלה.

עוד סיבה נהדרת להזמין מתלה של ברקת: החברה ממוקמת בקיבוץ שומרת שבגליל המערבי עם פטנט ודגם רשום בישראל.




לפרטים נוספים: קישור

קישור למתלה שאני הזמנתי: קישור



הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה