יום שבת, 24 במאי 2014

חדש! בקבוק אוונט נטורל של פיליפס!

קיבלתי להתנסות בבקבוק אוונט נטורל החדש של פיליפס.
פיליפס אוונט הוא מותג ותיק המשלב נסיון של 30 שנה במוצרי תינוקות לצד חדשנות טכנולוגית והשקעה בפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל.
אוונט הוא מותג שקיים כבר שנים ולכן אין ספק שצברו הרבה ידע וניסיון עם השנים כך שהמוצרים שלהם פשוט מצוינים.
אני אישית לא התנסיתי בבקבוק כי הבן שלי כבר בן שנה ולכן הוא כבר לא משתמש בבקבוק. אנחנו השתמשנו בבקבוק של חברה אחרת ולכן רק מהחזקת הבקבוק הרגשתי את ההבדל. את הבקבוקים שהשתמשנו בהם קשה לתינוק לאחוז בניגוד לבקבוק של אוונט נטורל שמאפשר לתינוק לאחוז בקלות את הבקבוק.
בנוסף, בבקבוקים שהשתמשנו בהם היו מכסים כל כך "טובים" עד כדי כך שלא נפתחו גם כאשר רצינו לפתוח את הבקבוק. כאשר התינוק היה רעב לא הצלחנו לפתוח את המכסה של הבקבוק. מצב זה גרר בכי ולחץ של התינוק שראה את המטרנה ואותי שנלחמת עם המכסה שיפתח. המצב היה כל כך לא נוח עד כדי כך שאת בקבוק המים שהיה מונח באופן קבוע על השולחן לא היינו סוגרים עם המכסה אלא רק מניחים את המכסה על הבקבוק.
את הבקבוק הבאתי לחברה שלי כדי שתוכל להתנסות ולספר לי על החוויות שלה.
כמובן שהיא שמחה לקבל את הבקבוק ומיהרה לנסות אותו. 
התגובה הייתה מעניינת וחיובית. כמו ששמתי לב גם היא ציינה שהמכסה נסגר בצורה נוחה - לא נפתח כשהבקבוק הפוך או כשהוא בתיק אבל בנוחות ניתן לפתוח את המכסה במידת הצורך.
מבנה הפטמה של בקבוק אוונט נטורל החדש מדמה בצורה מושלמת את פעולת ההנקה הטבעית. בעזרת העיצוב החדש ניתן לשלב בקלות בין הנקה להאכלה מבקבוק. כך אפשר להינות יותר מהעזרה של המשפחה והבעל...
הדבר שהכי חששתי ממנו כששקלתי לשלב הנקה ובקבוק היה מכך שהבן שלי יתרגל לבקבוק ולא יסכים להמשיך לינוק. בעזרת העיצוב של הפטמה אין צורך לחשוש משילוב של בקבוק והנקה, התינוק יצליח לשלב בין השניים.
לבקבוקים גם יש מערכת שסתומים להפחתת גזים. השסתומים מאפשרים כניסת אוויר לבקבוק ולא לבטנו של התינוק. כך ניתן להבטיח הזנה רצופה של התינוק ללא בליעת אוויר וללא נזילות.
כמובן שכמו הבקבוקים האחרים של אוונט גם הבקבוק הזה עשוי פוליפרופילן, ללא ביספינול A.
לפי התגובה של חברה שלי אפשר להמליץ בחום על הבקבוק החדש של אוונט!
אין לי ספק שעם הילד הבא שלי אשמח גם אני להתנסות בבקבוק החדש של אוונט וליהנות מהיתרונות שיש לו על פני הבקבוקים האחרים.
למידע נוסף ליחצו על הקישור הבא:
http://www.avent-baby.co.il/bottles.php
בהמשך אתנסה בעצמי בכוס עם קש של אוונט מאחר שהכוס מתאימה לגיל של הבן שלי. כשאקבל את הכוס אשמח לעדכן אתכם בבלוג לגבי החוויות שלי ושל הבן שלי.
ועכשיו לקצת תמונות שצילמתי לפני שהעברתי את הבקבוק להתנסות:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה