יום רביעי, 25 בפברואר 2015

חדש! אפליקציית BACK ME APP - חינם! וגם - הרשמה לקבלת דוגמית חינם של ALLWAYS באפליקצייה עצמה!

עבורנו הנשים והנערות, הליכה לבד בלילה הוא לא משהו ברור מאליו.
בכל פעם שאני נדרשת ללכת לבד בלילה אני מקפידה לשים לב לכל פרט קטן ולא להתעסק בשום דבר אחר - אני לא אתקשר ואנהל שיחת טלפון שתוציא אותי מהריכוז שלי...

ממחקר שערכה חברת "אולווייז" נמצא כי חלק מהנשים יאריכו את המסלול לטובת מסלול בו הן חשות בטוחות יותר, חלקן מחזיקות גז מדמיע בתיקן... ו-2 מכל 3 נשים צעירות בישראל פשוט מתקשרות קבוע לקרובים/חברים שילוו אותן טלפונית עד לפתח ביתן.

כעת יש לנו פתרון חדש לכך!
לא צריך להתקשר לחבר/ה כדי ש"יהיו" איתנו בזמן ההליכה כי דווקא שיחת הטלפון עלולה לגרום לנו לא לשים לב לדברים אחרים שקורים בדרך.

אולוייז חשבו גם על זה ופיתחו את אפליקציה ייחודית בשם BACK ME APP!
האפליקציה מציעה דרך קלה ויישומית להשיב את תחושת הביטחון החסרה במצבים אלו: האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה/בן זוג/הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך.
המלאך יוכל לעקוב אחר המסלול מהנייד שלו, כל סטייה לא צפויה או עיכוב במסלול שלך תופיע כהתרעה אצלו והוא יעקוב וירטואלית אחריך.
בסיום המסלול ייקבל המלאך השומר הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב :-)

והחלק הכי חשוב - האפליקציה ניתנת להורדה חינם לגמרי!
קישור להורדת האפליקציה: קישור
שימו לב שהאפליקציה היא חלק מאפליקציית אולוייז עצמה בה גם יש מחשבון מחזור - 2 ציפורים במכה אחת :-)

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה