יום חמישי, 26 בפברואר 2015

חדש! שוקו מוו של טרה ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים!

טרה השיקה משקה שוקו חדש ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים!
ואני קיבלתי להתנסות במוצר החדש!
הפעם הראשונה שצוין שהוא גם ללא ממתיקים מלאכותיים גרמה לי לחשוב על כל שאר המוצרים שמתגאים בכך שהם ללא סוכר אך בפועל הם עם ממתיקים מלאכותיים שאת השפעתם אנחנו עדיין לא לגמרי יודעים.
לפני שרכשתי את השוקו הופתעתי מכך שילדים ירצו לשתות שוקו שלא הוסיפו לו סוכר וגם לא הוסיפו לו ממתיקים מלאכותיים - מכך הסקתי שהוא לא יהיה מתוק כלל.
כשקיבלתי את השוקו הבנתי כיצד הדבר הגיוני: אומנם אין תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים אך השוקו מתקתק - בזכות שימוש בצמח הסטיביה...
לא צפיתי את זה אך זו הפתעה מצוינת!
להוסיף ממתיק טבעי ובריא יאפשר לי למזוג שוקו לכוס של הבן שלי ללא רגשות אשמה :-)
כשטעמתי את השוקו הרגשתי שהמרקמו מעט סמיך יותר מסוגים אחרים של שוקו הקיימים בשוק.
אני מאוד אהבתי והבן שלי מסכים איתי :-)
בעלי ציין שהמתיקות מזכירה לו את המתיקות של קולה דיאט/זירו אך מאחר ואני לא אוהבת לשתות קולה אני לא יכולה להביע דיעה בנושא.
המשקה מועשר בסידן, מועשר בויטמין D, רק 2% שומן ודל בלקטוז!
שוקו מוו מכיל ממתיק טבעי אשר מופק מצמח הסטיביה. בנוסף, כחלק מתהליך הכנת המוצר הוא עובר פירוק של סוכר החלב המוכר לנו כלקטוז.
כתוצאה מתהליך זה, המוצר הופך מתוק יותר וגם דל בלקטוז!
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה