יום שלישי, 14 באפריל 2015

חדש! חומוס עם זחוק זהבי ומסבחה מסדרת "החומוסייה של אבי" מבית אחלה!

לקראת יום העצמאות אחלה משיקים שני מוצרים חדשים בסדרת "החומוסייה של אבי":
  • חומוס עם זחוק זהבי
  • מסבחה (חומוס גרוס וטחינה)
ההשראה מגיעה ממתכוני החומוס האיכותיים של החומוסיות הטובות בארץ!
המוצרים עם אחוזי טחינה גולמית גבוהים יותר, מרקמים, תיבולים ותוספות שונות.
שליח הגיע לבית שלי עם שני המוצרים החדשים + פיתות!
אחרי ש"צמנו" בפסח ולקראת יום העצמאות שמחתי להתנסות בהפתעות האלו!
אחי הקטן חזר מהבסיס אז הכנתי לו צלחת מפנקת המשלבת את שני החומוסים ושמן זית.
כמובן שגם לבעלי והבן שלי הכנתי צלחת מקסימה... :-)

חושבים שהם זיהו שזה חומוס שניתן לקנות בסופר או שחשבו שקניתי בחומוסייה...?
כמובן שהם מאוד נהנו ולא חשדו שהחומוס הגיע מקופסת פלסטיק...
בעלי מאוד אהב את המסבחה והדגיש שהחמיצות של הלימון מוסיפה המון!
אני מאוד אוהבת אוכל פיקנטי ולכן מאוד התחברתי לחומוס עם הזחוק - יש לי תמיד זחוק של זהבי במקרר אבל נחמד כאשר הוא מגיע מוכן כחלק מהחומוס עצמו :-)
אין לי ספק שביום העצמאות יהיו לנו קופסאות מוכנות של חומוס אחלה מהסדרה של "החומוסייה של אבי"!
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה