יום רביעי, 29 באפריל 2015

חדש! חלב דל לקטוז של יטבתה!

החלב החדש מכיל פחות מ-0.5% לקטוז, ללא תוספת סוכר והיחיד בתוספת ויטמינים: ויטמין D המסייע בספיגת הסידן בגוף, ויטמין B12 החיוני לתפקוד מערכת העצבים והמוח וויטמין E המשמש כנוגד חימצון.

כחלק מפעילות שאני משתתפת בה קיבלתי 2 מארזי חלב דל לקטוז של יטבתה וספל מעוצב אישי עם ההנחיות להכנת הקפה המושלם שלי :-)

מאוד שמחתי כי החלב דל לקטוז ולכן יצמצם את כאבי הבטן שאני חשה לאחר שתיית החלב ומעבר לכך הוא ללא תוספת סוכר בתוספת ויטמינים - פשוט מושלם!

את הקפה שלי אני אוהבת ביותר מדרך אחת...
1. הקצפת החלב במכונת הקפה שלי + שימוש בקפסולה של נספרסו.
2. הקפה הטוב והטעים של פעם - כפית של נס קפה, ללא סוכר ועם הרבה חלב דל לקטוז של יטבתה.

בדרך כלל האופציה הראשונה מתרחשת בבית (כפינוק בסוף יום ארוך) והאופציה השנייה במהלך יום העבודה.

הפעם הייתי מאוד סקרנית לגבי החלב ולכן הכנתי את הדרך השנייה - כדי שהקפה לא ישתלט על החלב וכך אוכל לטעום וליהנות מטעמו של החלב.

כמובן שיחד עם הקפה הכנתי את הקרם בורלה לפי המתכון של קרין גורן - תוספת מקסימה לקפה מושלם :-)

מיותר לציין שהיה מאוד טעים, גם הקרם בורלה וגם הקפה :-)

ההרגשה לאחר שתיית הקפה מצוינת!
אין כאבי בטן והטעם מושלם!
ללא ספק שדרוג מצוין לקפה שלי!

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה