יום חמישי, 21 במאי 2015

חדש! רטבי שמנת עם ירקות טריים בשלושה טעמים של מחלבות רמת הגולן!

חדש! רטבי שמנת עם ירקות טריים בשלושה טעמים של מחלבות רמת הגולן!

מחלבות רמת הגולן השיקו רטבי שמנת בשלושה טעמים ואני קיבלתי להתנסות במוצרים.

שלושת הטעמים הם: אלפרדו, פטריות ורוזה.

הרטבים ישדרגו לכם את הפסטות, הדגים, הפשטידות, הלזניות ועוד...

לפני שטעמתי את את הרטבים הופתעתי לגלות שמדובר במוצר המכיל רכיבים טבעיים בלבד, מוכן לשימוש, ללא צבעי מאכל, מכיל סיבים תזונתיים וללא חומר משמר!
כשיש לי פעוט קטן בבית כל הנתונים האלו מאוד חשובים לי!

כל הרטבים על בסיס שמנת כך שהם מעשירים מאוד את המאכלים שהם חלק מהם.


הרוטב הראשון בו השתמשתי היה רוטב הפטריות.

התהליך מאוד פשוט:

1. בישלתי פסטה ברילה (אני הכי אוהבת אותם) במים חמים - השתמשתי ב-3/4 חבילה כי רציתי שהרוטב יספיק ושהמנה לא תהיה יבשה.


2. לאחר סינון הפסטה החזרתי אותה לסיר והוספתי מעליה את רוטב הפטריות של מחלבות רמת הגולן. השארתי את הלהבה דולקת אך על העוצמה הנמוכה ביותר.


3. ערבבתי את הרוטב כאשר הלהבה הקטנה ביותר דולקת.


4. חילקתי את הפסטה ל-3 צלחות: לבן המתוק שלי, לבעלי ולי. עם הבן שלי לא התחכמנו אבל לנו גירדנו מעל הפסטה גבינת פרמזן :-)


היה מצוין!
כולנו נהנינו!

כשאנחנו מכינים לבד את הרוטב עם הפטריות אנחנו מטגנים מעט את הבצל והפטריות לפני שאנחנו מוסיפים את השמנת - הבן שלי לא אוהב את החתיכות הקטנות של הבצל והוא מחפש ומוציא אותן מהצלחת. המרקם של הרוטב של מחלבות רמת הגולן חלק ונעים כך שהוא לא חיפש כלום ורק נהנה מהארוחה :-)

אתמול הכנתי פסטה מסולסלת והשתמשתי ברוטב אלפרדו - גם הוא מאוד טעים ומגוון את ארוחת הערב. להכין בזריזות בבית ולהרגיש במסעדה איטלקית!


את רוטב הרוזה הכנו אצל המשפחה שלי - היה מצוין אך הפסטה חוסלה במהירות ולא הספקתי לצלם את המנה...


שבועות הוא החג הכי טעים ולכן אני הכי אוהבת אותו!
כל הגבינות האלו פשוט חלום!
אין ספק שסדרת הרטבים החדשה תשתלב מצוין בארוחת החג וגם הרבה אחריה :-)

ניתן להשיג ברשת שופרסל.

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה