יום שישי, 12 ביוני 2015

מגוון מתנות למורות ולגננות בללין - מבצע 3+3 מתנה - בתוקף עד 30.6!


וואו!
כבר עברה שנה...
בכל יום אנחנו משאירים את הנכס הכי גדול שלנו לטיפול של אנשים אחרים - הילדים שלנו!
הגננת של הבן שלי מקסימה ומעניקה לו הרבה חום ואהבה - מה שמאפשר לי לנסוע לעבודה רגועה יותר עם ביטחון שהוא נמצא במקום שטוב לו.
במהלך השבוע היא אפילו שולחת לנו ההורים תמונות ממהלך היום כך שאפשר לעצור לרגע מהלחץ על העבודה וליהנות מהקטנטנים שלנו.
זו הסיבה שברור לי שבסוף השנה חשוב גם להודות ולהביע הערכה על ההשקעה הגדולה של שנה שלמה. זה לא ברור מאליו וחשוב לי לציין זאת!
ללין חשבו על כך בשבילנו וכעת יש מבצע של 3+3 מתנה!
היה לי קשה לעמוד בפיתוי אז פינקתי גם את עצמי :-)
אני מצרפת קישור למגוון המפורט של הפריטים באתר של ללין: קישור
לגננת שלנו בחרנו את הסבון קצפת (59.90 ש"ח) ואת הקרם קצפת (69.90 ש"ח) בניחוח Vanilla Patchouli. אני מאוד אוהבת את סדרת הקצפות ונהנית מהם במקלחת שלי ואחריה :-)


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה:http://www.facebook.com/FreeGiftsAndDeals

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה