יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

הבדיקה שלי למילוי סקרים באינטרנט וקבלת תשלום עבור כך! להרויח כסף בקלות!

הרבה לפני שפתחתי את הבלוג הזה כבר מילאתי מאות סקרים באינטרנט.
גיליתי את העולם הזה עוד בתחילת לימודי התואר הראשון שלי.
בהתחלה מילוי הסקרים היה כדי לקבל על כך תשלום. בהמשך מילאתי את הסקרים מתוך סקרנות, רצון להשפיע על מוצרים חדשים והבעת הדיעה שלי ברבים.
כל הסקרים אנונימיים כך שלא חששתי משום חלק בתהליך מילוי הסקרים.
בהתחלה נרשמתי רק ל-Panel4All ובהמשך גיליתי שגם החברים ממלאים סקרים והם כבר המליצו לי על אתרים נוספים.
כיום אני רשומה ל-5 אתרים וממלאה סקרים במקביל.
בהמשך אני אסקור את חמשת האתרים שאני רשומה אליהם ואציין גם מאילו אתרים כבר קיבלתי תשלום.
לגבי האתר שטרם קיבלתי ממנו תשלום - אני יודעת בוודאות מחברים שכבר קיבלו תשלום כך שאפשר לסמוך על האתר ועל כך שמילוי הסקרים לא יהיה בזבוז זמן.

האתר הראשון אליו נרשמתי.
אני רשומה לאתר בערך משנת 2008 ומאז קיבלתי כבר 7 פעמים תשלום - סה"כ כ-600 ש"ח.
אופן התשלום באתר הוא משלוח תווי קניה לביתכם.
החיסרון באתר זה בהשוואה לאחרים הוא שבדרך כלל לא מקבלים אימייל על סקר חדש.
שיטת הצבירה היא נקודות שלבסוף מומרות לשקלים בתווי שי.
כדי לגלות שיש סקרים חדשים שאפשר למלא יש צורך להיכנס ממש לאתר ושם לראות את הסקרים שממתינים לכם.

קישור לאתר: http://www.panel4all.co.il

הסטאטוס האישי שלי באתר Panel4All:


אני רשומה לאתר משנת 2013 ובחצי השנה האחרונה כמות הסקרים עלתה משמעותית.
שיטת הצבירה היא בשקלים כך שמאוד נוח לדעת כמה שקלים בדיוק נקבל עבור כל סקר שנשלח אלינו.
דבר נוסף שאני מאוד אוהבת באתר היא העובדה שמקבלים מייל בכל פעם שיש סקר חדש. כך נחסך לי הצורך להיכנס כל הזמן לאתר שלהם. כשיש סקר רלוונטי לי אני יודעת שכבר אקבל על כך מייל.

אופן התשלום הוא קבלת כרטיס PowerGift והטענה שלו בכל פעם שמגיעים ל-50 ש"ח או יותר.
כמובן שחשוב לא לזרוק את הכרטיס כשמסיימים להשתמש בו מאחר שבפעם הבאה שתגיעו לפחות ל-50 ש"ח יטענו את אותו הכרטיס.
עד כה הטענתי את הכרטיס ב-150 ש"ח.

אמצעי תשלום נוסף הוא העברת הכסף ישירות לחשבון ה-PAYPAL שלכם. אמצעי תשלום זה אפשרי רק לאחר צבירת 100 ש"ח לפחות.
מאחר ואני קונה הרבה באתרים מחו"ל ומאייבי החלטתי להפסיק עם הטענת הכרטיסים ולהמתין לצבירת 100 ש"ח בשילוב קניות זולות מחו"ל :-)
עד כה הטענתי את חשבון ה-PAYPAL שלי ב-100 ש"ח.

קישור לאתר: http://www.midgampanel.com

הסטאטוס האישי שלי באתר פאנל פרויקט המדגם:


אני רשומה לאתר מתחילת שנת 2014.
שיטת הצבירה היא בנקודות שלבסוף יומרו לשקלים - תווי שי.
גם באתר זה שולחים אימייל בכל פעם שיש סקר שניתן למלא.
עד כה קיבלתי 250 ש"ח בתווי שי.
קישור לאתר: http://www.ipanel.co.il
הסטאטוס האישי שלי באתר iPanel:




מאז שנרשמתי צברתי מעל 1,000 נקודות וקיבלתי על כך שני שוברים על סך 50 ש"ח. הסכום המינימלי לקבלת תווי השי הוא 500 נקודות (יומרו ל-50 ש"ח בתווי שי).
גם באתר זה שולחים אימייל בכל פעם שיש סקר שניתן למלא.
קישור לאתר: http://panelview.co.il


אתר שמשלב יותר ממילוי סקרים בלבד:
ניתן להתנסות חינם במוצרים, להשתתף במחקרים שיווקיים בתשלום, קבוצות מיקוד ועוד.
לאתר זה נרשמתי לאחרונה ולכן טרם קיבלתי תשלום כלשהו.
המינימום לקבלת תשלום הוא 55 ש"ח כאשר מסכום זה יקוזז 5 ש"ח עבור עלויות טיפול.
קישור לאתר: http://www.sekernet.co.il


סה"כ זה מאוד נחמד בעיני שאפשר גם להשפיע וגם להרויח מכך כסף.
יש כל כך הרבה זמן פנוי שמתבזבז - עמידה בתור, המתנה לפגישה וכו'. 
תנסו לנצל את הזמן כמוני :-)

בהצלחה!


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה