יום שני, 7 בספטמבר 2015

"תירוש כרמל" מבית יקבי כרמל - עשוי מ-100% פרי ענבים ללא תוספת מים או סוכר!

היום הגיע שליח לביתי עם מארז זוגי מעוצב המכיל תירוש לבן ותירוש אדום - התלהבתי והרגשתי שחזרתי לילדות :-)

שמחתי לגלות שהמארז מכיל את המוצר המקורי והטבעי, עשוי מ-100% פרי ענבים ללא תוספת מים או סוכר!

מאז שאני זוכרת את עצמי, אני גם זוכרת את התירוש האדום על שולחן החג ושולחן יום שישי - מאוד אהבתי את החגים/ימי שישי כי בסוף הקידוש נהנים מהמתיקות והטעם הקסום של התירוש.
זו כבר הפכה להיות המסורת שלנו וחלק בלתי נפרד מאווירת החג - גם היום, כשכבר יש לי ילד משלי, אני עדיין נהנית לשתות מהתירוש במקביל ליין :-)

טעמתי מהתירוש האדום והרגשתי שוב ילדה קטנה, גם הבן שלי שמח וביקש עוד...

המיץ כשר למהדרין לקידוש והבדלה וקויימו בו כל המצוות התלויות בארץ. כל תהליך הייצור נעשה ע"י יהודים שומרי תורה ומצוות. עבר פסטור מעל 85 מעלות.

אז אל תחכו לרגע האחרון, קנו "תירוש כרמל" כבר עכשיו, כל המארחים וילדיהם ישמחו לקבל הפתעה שכזו בחג :-)

חג שמח!



הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה