יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

הבושם החדש של מייקל קורס - קולקציית MICHAEL KORS GOLD!





המעצב המפורסם מייקל קורס משיק 3 בשמים בהשראת מראה זהב. זהב לבן - לנשים בעלות עוצמה, זהב ורוד - לנשים רומנטיות, וזהב צהוב - לנשים זוהרות.

הבשמים החדשים הם תכשיטים בפני עצמם, יפים, משדרי יוקרה וסטייל.

אני קיבלתי את הזהב הלבן, MICHAEL KORS WHITE LUMINOUS GOLD ואני נהנית ממנו לאורך כל היום!

כל מה שהייתי צריכה לעשות היה לשתף בכלל הזהב שלי!

כלל הזהב שלי: בכל בוקר להתפנק בבושם שאני אוהבת, כך הנסיעה לעבודה נעימה ומבושמת והיום כולו מקבל תפנית חיובית ורעננה.


הבושם הגיע באריזה מקסימה, הריח חזק ונשאר איתי לאורך כל היום.

ליחצו על הקישור להדפסת קופון 50 ש"ח הנחה לקניית בושם של מייקל קורס: קישור

2 תגובות:

  1. כלל הזהב שלי:
    בבוקר שאני ממהר לעבודה אני מרוב לחץ שוכח את הבושם
    החלטתי לקחת אותו איתי בתיק הצד..כך הוא הולך איתי לכל מקום ואני מריח מצויין

    השבמחק
  2. כלל הזהב שלי:
    בבוקר שאני ממהר לעבודה אני מרוב לחץ שוכח את הבושם
    החלטתי לקחת אותו איתי בתיק הצד..כך הוא הולך איתי לכל מקום ואני מריח מצויין

    השבמחק