יום רביעי, 30 במרץ 2016

תוסף התזונה ביו25 של SUPHERB

בהמשך לכך שבמהלך ואחרי ההריון אני משתמשת בתוסף ברזל, B12 וחומצה פולית - החלטתי להשתמש גם בתוסף התזונה ביו25 של SUPHERB.

לאחר התנסות של כשבוע אני יכולה לומר בבטחה שאין לתוסף תופעות לוואי כלשהן ואני מרגישה מצוין!

התוסף מכיל 11 זנים של חיידקים פרוביוטיים (לעומת יוגורט שם יש רק 2 זנים לכל היותר!) ולמעלה מ-25 מיליארד חיידקים פרוביוטיים פעילים (תורמים לתפקוד מערכת העיכול).

מאז השימוש בתוסף נעלמה הנפיחות בבטן.
בנוסף ואפילו יותר חשוב, מאז השימוש בתוסף אין כלל עצירות (אותה התחלתי להרגיש מאז לקיחת הברזל בתחילת ההריון)!

עד כה כאשר נטלתי אנטיביוטיקה השתדלתי לשלב יוגורט פרוביוטי אך כעת אין צורך בכך מאחר והתוסף ביו-25 מספק את כל ההגנה על מערכת העיכול שאני צריכה.

תחושה של שדרוג מערכת העיכול באמצעות תוסף טבעי ללא תוספים מלאכותיים :-)

בחרתי במוצר זה מאחר והתוסף בעל תהליך פטנטי ייחודי לציפוי החיידקים (הציפוי הכפול), מבטיח פעילות מושלמת, מונע פירוק בקיבה (עמידים בפני החומציות הגבוהה של הקיבה) ומאפשר שגשוג במעי ליעילות מרבית של הפורמולה.
בנוסף, החיידקים מוגנים מפני לחות וחום - חיי מדף ארוכים יותר.

כל זני החיידקים בפורמולה ביו-25 נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים לטיפול בבעיות שכיחות במערכת העיכול.

החיידקים בפורמולת ביו-25 בעלי חיות מקסימלית ובעלי יציבות גבוהה המבטיחה את תפקודם היעיל והבריא ביותר למעי.

ועוד משהו חיובי - התוסף לא נוסה על בעלי חיים.

לשומרי הכשרות, שימו לב שהתוסף חלבי :-)

מאחר שילדתי לפני חודש ואני עדיין מניקה - אין לי ספק שאמשיך להשתמש בתוסף זה...

רוצים גם להרגיש את הקלילות הזו?
רוצים גם להגן על מערכת העיכול שלכם?
רוצים גם לחזק את מערכת החיסון שלכם?

ליחצו על הקישור ותתקדמו לתוסף התזונה ביו-25: קישור



 
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה