יום שלישי, 29 במרץ 2016

תוספי התזונה של ECOSUPP - ויטמין B12 (בתוספת חומצה פולית) וברזל (בתוספת ויטמין C)

במהלך ההריון ועכשיו, מיד אחריו, אני ממשיכה להשתמש בתוספי תזונה ביניהם ברזל, B12 וחומצה פולית.

כעת גיליתי את התוסף של ECOSUPP שאינו מכיל חומרים סינטטיים המונעים ספיגה של התוסף בגוף - נוזלי בספיגה גבוהה!

שני תוספי התזונה שהתנסיתי בהם:
* B12 MAX ACTIVE - ויטמין B12 וחומצה פולית טבעית.
* IRON MAX - ברזל עדין בתוספת ויטמין C.

שני תוספי התזונה נוזליים (מאוד נוח) עם טפטפת כך שניתן לקחת את הכמות המדויקת.
בנוסף, התוסף בטעמים נפלאים (פטל או אוכמניות) כך שזה גם טעים לי וגם מתאים לבנים הקטנים שלי :-)

בשל יעילותם אין ספק שאמשיך להשתמש בתוספים אלו, עכשיו כשהסתיים ההריון וגם בהמשך.

בתוסף הברזל אני משתמשת כי חשוב להחזיר את הברזל לגופי לאחר הלידה שעברתי.
בתוסף B12 אמשיך להשתמש מאחר והוא מכיל חומצה פולית - הנחיה חדשה מציינת שיש להשתמש בחומצה פולית בכל תקופת הפוריות ולא רק במהלך ההריון - מאוד חשוב!

התוספים לא גרמו לי לתופעות לוואי (כמו בעיות עיכול) ואני מרגישה מצוין :-)

כמו כן, הם לא מכילים סוכר, חומרים משמרים או ממתיקים מלאכותיים (מתאים גם לצמחוניים וטבעוניים מאחר ולא מכיל דגים, ביצים או מוצרי חלב) - פשוט נפלא!

ואם כל זה לא מספיק...
היצרן ישראלי כך שזה יתרון נוסף בין היתרונות הרבים של המוצרים.
לפרטים נוספים תוכלו לגלוש לאתר החברה: קישור






 
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה