יום רביעי, 29 ביוני 2016

להתפנק בלי חשבון עם גלידת שטראוס לייט + קופון 20% הנחה בקניית מאגדת לייט

יום החברות הבינלאומי חל בתאריך 6.8 אך אני החלטתי להתייחס ליום זה כל החודש :-)

מבחינתי המתאימה ביותר ל-BFF DAY היא החברה הכי טובה שלי - אמא שלי!

בסוף יום העבודה, כשכולם ישנים - הכי כיף להיפגש יחד, להתקשקש על היום שעבר ולהתפנק בלי חשבון עם גלידת שטראוס לייט!




אני הכי אוהבת קסטה (וטילון אבל טרם מצאתי טילון שאפשר להתפנק איתו ולא לחשוב על הקלוריות הנלוות...) ולכן הזמנתי את אמא שלי להתפנק איתי עם קסטה של שטראוס - רק 49 קלוריות ליחידה. 
כפי שניתן לראות בתמונה הקסטה לא ענקית אבל היא בהחלט מתאימה לסיפוק הרצון במתוק - בכל שעות היום :-)






דבר נוסף וחשוב לא פחות שתפס את העיניים שלי - הסימון של איל - אגודה ישראלית לסוכרת. 
בהיריון האחרון שלי (ילדתי לפני 4 חודשים אז הכל זכור לי כאילו קרה אתמול...) היה לי חשד לסוכרת הריונית ולכן הקפדתי על דיאטה ללא סוכר. 
הסמל של איל היה משהו שחיפשתי בזמן הסיבוב בסופר ולכן כל מוצר עם הסמל מבורך בעיניי.
וגם אם אין סוכרת, תמיד טוב לשמור על הבריאות.

אנחנו מאוד אהבנו וממליצים על הגלידות לייט.
יש מבחר גדול של גלידות לייט בנוסף לקסטה - וניל עוגיות, שוקולד, תות, אפרסק, ריבת חלב וארטיקי קרח בטעמים.

אם תרצו גם אתם להתפנק, לשמור על הבריאות והמשקל, תוכלו להשתמש בקופון 20% הנחה בקניית מאגדת לייט:



 

2 תגובות: