יום שלישי, 21 ביוני 2016

חדש! מרכך כביסה Soft &Oils של סוד!

לאחרונה התנסיתי במרכך כביסה חדש של סוד - Soft & Oils.




תחילה, זהו מרכך מרוכז כך שהאריזה קטנה ונוחה - גם נוח לקחת מהסופר וגם נוח ופשוט לאחסון כשמגיעים הביתה :-)

בסדרה יש 3 ריחות שונים - בחנות היו רק 2 אז אותם ניסיתי...

הריחות מצוינים, נעימים ונותרים על הבגדים גם לאחר הייבוש במתלה הכביסה או במייבש הכביסה.

לאחר הכביסה הבגדים רכים ונעימים - מאוד מומלץ.

ואם כבר ב"סוד" אנחנו עוסקים, הסוד שלי לטיפוח הבגד:
לכבס ולתלות את הבגדים כשהם הפוכים על מנת לשמור על צבעו ומרקמו של הבגד!







אני התמכרתי :-)

חשוב לי לציין שיש לי תינוק קטנטן בבית (ואפילו עם הבן הגדול שלי...) ולכן אני עדיין משתמשת במרכך Baby Sensitive של סוד.
אנחנו נהנים עם ריחות מדהימים בבגדים שלנו ובמקביל מכבסים לקטנים עם מרכך שמותאם בדיוק להם, גם הוא של סוד :-)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה