יום רביעי, 18 בינואר 2017

חדש! מתבל עגבניות של היינץ עם 50% פחות סוכר ונתרן מופחת ב-25%!

מאז ההיריון האחרון שלי בו היה חשש לסכרת היריון אני לא מכניסה כל מוצר הביתה.
אני מאוד מקפידה על כמות הסוכר במוצרים ולא מוכנה להתפשר.
רק במהלך ההיריון גיליתי על כמויות הסוכר שקיימות במוצרים, גם מוצרים שלכאורה לא אמורים היו להכיל סוכר...

הבן שלי מאוד אוהב לאכול שניצלים עם פירה.
כמו הרבה ילדים אחרים, הוא לא מתלהב מהשניצלים אם אין מתבל עגבניות ליד...
עובדה זו מאוד מדאיגה אותי כי במתבל עגבניות יש הרבה סוכר.

לשמחתי היינץ השיקו מתבל עגבניות עם 50% פחות סוכר ונתרן מופחת ב-25%!

שימו לב להשתלשלות האירועים:



סוף סוף שמים לב לבריאות שלנו ושל הילדים שלנו.

הוא מאוד אוהב את המתבל, לא הרגיש בהבדל ואני מרוצה מכך שכמויות הנתרן והסוכר הופחתו.
כולנו מרוצים :-)

בזכות עובדות אלו הגשתי לו את האוכל באהבה ורוגע - ציירתי לב (ניסיתי לצייר...) על הצלחת של הבן שלי והוא התלהב!



לסיכום, אם הטעם מעולה והילדים כלל לא מבחינים בהבדל - אני בוחרת במתבל החדש של היינץ!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה