יום שבת, 11 בנובמבר 2017

הקניות שלי בעלי אקספרס - מבצעי 11.11!

היום קצת נסחפתי עם הקניות.
קניתי סוגים שונים של מוצרים: מערכת חלקים וניקוי ל-IROBOT ROOMBA שלי, פורס תפוחים, מגן מסך זכוכית לפלאפונים שלנו, חגורות ועד צעצועים לילדים.

ריכזתי לכם כאן את המוצרים שרכשתי ומחירים.

כשאקבל את המוצרים (בטח בעוד כחודש...) אשתף גם תמונות של המוצרים שקיבלתי וחוות דעתי.

כל התמונות בפוסט זה הן מאתר עלי אקספרס.

שימו לב שהמבצעים עד מחר בבוקר אז כדאי למהר ולהזמין.

בינתיים אם תרצו ליהנות מהמבצעים המיוחדים של היום:

ערכת ניקוי ל-irobot roomba דגמי 800: קישור
מחיר: כ-75 ש"ח.
בארץ עולה כ-245 ש"ח!


 


פורס תפוחים: קישור
.מחיר: כ-7.5 ש"ח




מגן מסך זכוכית לסמסונג S7 או S8: קישור
.מחיר: כ-10 ש"ח




מחיר: כ-12 ש"ח.
יש מבחר צבעים ואני הזמנתי את החגורה השחורה.




חגורה שנייה: קישור
מחיר: כ-20 ש"ח.
יש מבחר צבעים ואני הזמנתי את החגורה השחורה.






מחיר: כ-23 ש"ח.
הרכב הכי מגניב שראיתי לילדים. יש לרכב סנסור שמזהה את הקו שהילדים מציירים והוא נוסע לפי הציור.
יש מבחר דגמים ואני הזמנתי את הרכב עבודה הצהוב.






מחיר: כ-40 ש"ח.
יש 2 דגמים - ירקות ופירות. אני הזמנתי את שני הסוגים.
בעבר הזמנתי משחק דומה מפלסטיק והתאכזבתי מאוד מהאיכות.
מעץ אני משוכנעת שאהיה יותר מרוצה ולפי חוות הדעת של האחרים יש למה לצפות :-)








משחק מגנטי של דגים מעץ: קישור
.מחיר: כ-37 ש"ח






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה