יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

Gaya Cosmetics - איפור מינרלי טבעי וחגיגת Black Friday!

התחשק לי להחליף את הגוון הקבוע של השפתון הנוזלי שלי ולהתנסות באודם בגוון חדש.

נכנסתי לסניף Gaya בקניון עיר ימים בנתניה מאחר והאיפור מינרלי, טבעי ולא נוסה על בעלי חיים. 🐕





כשהתלבטתי לגבי הגוון שאבחר קיבלתי הסבר מלא על המוצרים מעובדת מקסימה בחנות.
במקביל להסברים היא גם איפרה אותי - נהניתי מכל רגע! 😃🌻

הגעתי לסניף במוצ"ש ומהסניף חזרתי הביתה.
הייתי מאופרת בצורה מושלמת והתבאסתי קצת לחזור הביתה... 😌





הכי נהניתי מכך שהתחושה טבעית.
התחלנו עם טיפוח העור: חלב פנים, קרם לחות וסרום.
המשכנו לפריימר, מייקאפ, ברונזר, מסקרה, סומק ואודם מהמם!

בהמלצתה מצאתי את האודם המושלם שלי ואת הגוון הבא שלי: 




לפני שהגעתי לסניף ביררתי מעט לגבי הרשת וגיליתי שמדובר בחברת איפור וקוסמטיקה שמכניסה למוצריה את הרכיבים היעילים ביותר הקיימים המצליחים בו זמנית גם לייפות את העור, לטפח אותו ולשמור עליו צעיר ורענן לאורך זמן.




חשוב לשמור על עור הפנים ו-Gaya יודעת בדיוק כיצד לעשות זאת. 
קו המוצרים הרחב של Gaya Cosmetics מתאים לכל סוגי העור, גם לנשים שלהן רגישות גבוהה במיוחד.
בזכות הרכיבים הייחודיים שבהם מתאימים המוצרים לכל סוגי האקלים ובייחוד לאקלים הישראלי החם והלח כיוון שהם מכילים מסנני קרינה טבעיים והינם בעלי יכולת עמידות לאורך זמן.





ליין האיפור המינרלי של Gaya Cosmetics עשוי 100% רכיבים טבעיים ביניהם מיקה (נציץ מהטבע בעל סגולות רפואיות), טיטניום דו חמצני (מסנן קרינה טבעי) ואבץ (סופג לחות ומרפא את העור).
מוצרי האיפור המינרליים נטולי כימיקלים, פרבנים וחומרי בישום למיניהם.

ליין מוצרי הטיפוח של Gaya Cosmetics מועשר ברכיבים טבעיים המיטיבים עם עור הפנים - אפשר למצוא בו ויטמינים שהוכחו כיעילים בטיפול בעור, מינרלים עוצמתיים, שמנים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, מלחלחת אותו, שומרת על מרקמו ומטשטשת את פגמי הזמן.





נהניתי מהפינוק בסניף נתניה והתפנקתי גם באודמים ושפתון נוזלי. 
כמובן שגם רציתי לפנק את אמא שלי וסבתא שלי - אודם לאמא שלי ושפתון נוזלי לסבתא שלי.




לאחר ההתנסות יש לציין שגם האודם וגם השפתון הנוזלי עמידים. עם זאת, השפתון הנוזלי עמיד בצורה מיוחדת 🙌






מהרו להיכנס לקישור וליהנות מחגיגות Black Friday!

קישור לחגיגות Black Friday





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה