יום שבת, 20 בינואר 2018

חדש בקולנוע: "מסתור" - סרטו של ערן ריקליס

השבוע נסענו נועם ואני לפרימיירה של הסרט הישראלי "מסתור".




מדובר בסרט מתח, בדיוק כמו שאני אוהבת.
החשש היחידי היה שמדובר בסרט ישראלי...
התבדיתי כבר בתחילת הסרט מאחר והסרט סחף אותי!




אין הרבה סרטים (אולי אין בכלל...) בהם אני מניחה את הפלאפון בצד לכל אורך הסרט.
"מסתור" זכה להיות הסרט שהותיר אותי סקרנית ובמתח לאורך כל הסרט.

בעלי תיאר את הסרט כך: "הגעתי עם ציפיות נמוכות והופתעתי" 😊




העלילה: "מסתור" הוא סרט מתח דרמטי המגולל את סיפורה של נעמי (נטע ריסקין), סוכנת מוסד שנשלחת לשמור על מונה (השחקנית האיראנית גולשיפטה פרהאני), משתפת פעולה לבנונית שנחשפה והוצאה בבהילות מביירות על ידי המוסד. 

צילום: גורדון טימפן

מונה עוברת ניתוח פלסטי כדי שתוכל לעטות על עצמה זהות חדשה ולהמשיך הלאה לחיים חדשים. 
היא מועברת לשבועיים התאוששות בדירת מסתור בהמבורג, גרמניה. 
המשימה הלכאורה קלה שמוטלת על נעמי הופכת להיות מסע מורכב בו אף אחד אינו בטוח והכל יכול לקרות בכל רגע נתון. 

צילום: גורדון טימפן

על רקע הסכנה שמרחפת מעליהן, השבועיים שהן מעבירות יחדיו בזהויות בדויות מאלצים אותן לתת אמון זו בזו, ולהתמודד עם שדים, סודות ושקרים מעברה של כל אחת מהן.

טריילר באדיבות סרטי יונייטד קינג:




גולשיפטה פרהאני | נטע ריסקין

יהודה אלמגור | דורייד לידאווי | עם האלוק בילגינר | מרק וושקה | וליאור אשכנזי

על פי הסיפור "החוליה" מאת שולמית הראבן


בבתי הקולנוע החל מ-25.1.18

שתי נשים | שני סודות | משימה אחת

צילום: סבסטיאן אדשמיד
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה