יום ראשון, 7 בינואר 2018

סנו מקסימה סמארט - הדור החדש בעולם הכביסה!

הסתיים לו עוד יום והגיע הזמן לטפל בבגדים של השובבון הקטן שלי - אופק.
הוא מצליח ללכלך את הבגדים שלו בגואש, אוכל ועוד ועוד 
😁

חברים המליצו על הג‘ל של סנו מקסימה ואמרו שהוא נלחם הכי טוב בכתמים.
אני מוכנה לנסות הכל וכך קרה 😝



הג'ל של סנו מקסימה נוח לניקוי והריח מושלם!



קבלו את התוצאה המושלמת של הסרת הכתמים שלי 

🤣

החולצה של יובל נקייה!


גם החולצה של אופק שהתפנקה בקובה סלק נקיה לחלוטין!



סוף סוף אני יכולה לסמן V על היכולת שלי להסיר בצורה מלאה את הכתמים של הילדים... 
🤗

  
הסדרה החדשה מתמקדת בארבעת הדברים החשובים ביותר:
1. הסרת כתמים קשים – ניקוי עמוק של הכביסה באמצעות רכיבים החודרים אל עומק הסיבים ומסירים גם לכלוך, שאינו נראה לעין.

2. שמירה על סיב הבד – הדגשת לובן הכביסה באמצעות תערובת רכיבים המונעים שקיעה של לכלוך הגורם לסיב הלבן להאפיר עם הזמן.

3. מניעת האפרה – שמירה על זוהר צבעי הבגדים באמצעות שילוב חומרים פעילים, המונעים ירידה בחדות הצבע.

4. שמירה על הצבעים – הגנה על הבד באמצעות טכנולוגיה המצפה את הסיב ושומרת עליו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה