יום חמישי, 22 בפברואר 2018

המופע "מבשלים זוגיות" - מופע בידור שנון וייחודי

נועם ואני הזמנו את ההורים לבייביסיטר על הילדים ונסענו לראות את המופע "מבשלים זוגיות".

לפני תחילת המופע חיכו לנו כוסות של יין אדום ויין לבן - תחילה מעולה לערב נפלא.

לאחר שנהנינו מהיין התיישבנו באולם ואני הספקתי לצלם תמונה אחת. לאחר מכן לא צילמתי כי התבקשנו לא לצלם...
אפשר לראות את הסיר, הירקות והשמנת שיהפכו למרק מוקרם עשיר.
לא לדאוג, מאחורי הירקות יש גם תבלינים 😉




'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. 
במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. 
לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?

צילום: יח"צ

גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי  מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.

במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע. 

נועם ואני נהנינו מכל רגע. היה מצחיק, מעניין, מסקרן וכיפי.
במהלך המופע יוסי השף ביקש תיקי נשים מהקהל והזהיר שהוא יפתח את התיקים והדבר עלול להביך.
אני לא התנדבתי אבל היו נשים שהסכימו.
החלק הזה היה כל כך משעשע כי מתברר שלכל אישה יש כל מיני חפצים שלא באמת צריך בתיק. האילתור של יוסי היה מעולה!

צילום: יח"צ
לאורך המופע גם נהנינו מהריח של המרק שהתבשל על הבמה.
בסוף המופע חיכה לנו יוסי מחוץ לאולם והגיש את המרק בכוסות חד פעמיות.
המרק היה טעים וסיכם ערב מופלא.
לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים למופע: קישור להזמנת כרטיסים

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.
בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד).

לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים, 048377777
www.barak-tickets.co.il
 
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

2 תגובות:

  1. "החיים שלי חזרו!!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שהחיים שלי מגיעים לקיצו, כמעט התאבדתי, הייתי בדעיכה רגשית הרבה מאוד זמן. אבל בזכות זורק כישוף בשם ד"ר אפטה שפגשתי יום נאמן אחד באינטרנט בזמן שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר זורק כישוף טוב שיוכל לפתור את הבעיות שלי, נתקלתי בהרבה עדות על זורק הכישוף הזה. חלק העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא שיקם את הרחם, ריפא הרפס ומחלות אחרות, חלק העידו שהוא יכול להפסיק בקסם את הגירושין וכו'. נתקלתי גם בעדות אחת מיוחדת, היא הייתה על אישה בשם סוניה, היא העידה על כך שד"ר אפטה החזיר את המאהב לשעבר שלה בפחות מ-7 הימים של המחלה ובתום הבדיקה של ד"ר AP. כתובת המייל נפלה. לאחר שקראתי את כל זה, החלטתי לנסות את ד"ר אפטה. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. ד"ר אפטה הוא איש ממש מוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש זורק כישוף אמיתי ואמיתי שיפתור לך את כל הבעיות. נסה עם ד"ר אפטה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {drapata4@gmail.com} או וואטסאפ / ויבר אותו דרך איש הקשר שלו למטה (+22958359273) תודה לך ד"ר Apata.

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק