יום שלישי, 26 ביוני 2018

bitemojo - סיור טעימות חדשני, מעניין, נוח וכיפי

לכבוד היום הולדת של נועם חיפשתי פעילות כיפית ולא שגרתית.
לא רציתי שוב סרט/מסעדה/ספא וכו'.
חיפשתי ברשת רעיון שונה מהרגיל.
חיפשתי סיורי טעימות בשווקים וגיליתי את bitemojo שמאפשר סיור בשווקים בתל אביב אך עם זאת מציע גם מגוון נוסף וחדש שלא הכרתי קודם.

התעניינתי בסיור שנקרא "בעקבות העיר הלבנה" שכלל מספר נקודות עניין בתל אביב בשילוב של טעימות מעניינות.

התרשמתי מכך שנוכל לשלב גם הליכה ברחובות תל אביב וגם להתפנק במגוון של מאכלים.

לא ידעתי אם נועם יתלהב מהרעיון של טיול ברחבי העיר (ללא מזגן...) או יתאכזב...
לשמחתי נועם נהנה מהסיור והתלהב מכך שמישהו חשב על אפליקציה חדשנית שכזו וסיכם את היום כהצלחה 😎

בזמן ההמתנה למנה באחת מנקודות הטעימה גילינו שהאפליקציה זמינה גם בירושלים ובערים במדינות נוספות: בודפשט, בנגקוק, ברלין, ברצלונה, לובליאנה, ליסבון, מדריד, סינגפור ורומא.

בכל הסיורים ישנם מספר מסלולים וניתן לראות מראש מהם הטעימות במסלול וכך לבחור את המסלול המתאים ביותר.

נחזור למדינתנו הקטנטונת, לסיור שבחרתי בתל אביב, כדי שתוכלו לראות על מה כל ההתלהבות שלנו 😏

כשבוע לפני יום ההולדת של נועם הורדתי את האפליקציה והזמנתי את הסיור "בעקבות העיר הלבנה". שימו לב שישנם סיורים נוספים בתל אביב שיוכלו לעניין אתכם ("תל אביב לכל כיס", "משוק לוינסקי לגרפיטי של פלורנטין", "לילה בפלורנטין" ו"תל אביב לטבעונים").

באפליקציה ניתן לצפות במפה עליה מסומנות נקודות הציון עליהן ניתן לקרוא וגם הנקודות בהן יש עצירה לטעימה.

בצילום המסך ניתן לראות שחלק מהנקודות מופיעות בצבע ירוק מאחר וצילמתי את המסך לקראת סוף הסיור 🏃
לכל אורך הסיור תוכלו לראות את עצמכם על המפה וכך לנווט בקלות גם אם אין לכם כישרון לניווט.

כחלק מההסבר על הסיור הייתה המלצה לחנות בחניון הבימה כך שהיה מאוד נוח גם למישהי כמוני שנלחצת מחניה בתל אביב...

כשחנינו בחניון לנועם לא היה מושג מה ההפתעה שלי ואני נהניתי מכל רגע 😃

באפליקציה ניתן לראות את כל הנקודות עצירה ובלחיצה על כפתור ה"אודות" לקרוא מידע נוסף על המקום.
בנקודות בהן ישנה טעימה תוכלו לראות גם את הסימון על כך.

מיד לאחר נקודת ההתחלה ראינו וקראנו על פסל התרוממות שנבנה על ידי האמן המפורסם מנשה קדישמן:

משם המשכנו לטעימה הראשונה שלנו "חצי טוסט בלבן" ב"בר קפה הבימה":

הטוסט היה מעולה, האווירה כיפית והשירות מצוין.

זו הייתה הנקודה שהבנתי שהסיור היה הבחירה הנכונה ליום הזה.

משם המשכנו למספר נקודות ביניהן הבית של "קרובים קרובים". אני משוכנעת שללא האפליקציה היינו עוברים לידו מבלי לשים לב.

נקודת הטעימות הבאה הייתה ערמונים במחית כמהין ב"סלון רגע".
האווירה קסומה וכשם המקום, יש ממש ספות בתוך המסעדה.
כמישהי שלא מחבבת ערמונים, נהניתי מאוד!

מיד לאחר הערמונים המשכנו למנת מיקס שווארמה עם בקר על קריספי פיתה ב"בינו בפיתה". בזכות האפליקציה גילינו את הקשר בין "בינו בפיתה" ל"ד"ר שקשוקה" (אם אתם לא מכירים אז הציצו באפליקציה...).
השווארמה מעולה! עסיסית!

לאחר השווארמה המשכנו לפסל הכיסא וחלון לשדרה והגענו להפסקה נוספת של קפה עם כדור שוקולד ב"גילי קיוסק ברוטשילד":

בדרך לטעימת הפלאפל ("סופר פלאפל")עברנו דרך מגדל מאייר שהוא הבניין השני בגובהו בישראל (158 מ').
את המגדל צילמתי אך את הפלאפל לא צילמתי מאחר וארזנו את המנה - היינו מלאים מכל המנות שטעמנו קודם.
אומנם אין תמונה אבל תאמינו לי שהיה טעים 😋

כמו שאתם כבר מכירים, על העצירה האחרונה לא יכולתי לוותר (למרות שאפשר לעצור את האפליקציה ולחזור לטעימות עד חצי שנה מתחילת הסיור) מאחר ומדובר בטעימה מתוקה!

בדרך ללאמנדור (שלישית מקרונים מושלמים!) עברנו באנדרטת מייסדי העיר ופסל מאיר דיזינגוף:

הסיום ב"לאמנדור" היה סיום מתוק לסיור מעולה!

אנחנו מאוד נהנינו וממליצים גם לכם!

בכל נקודות הטעימה הצגנו את האפליקציה וכולם ידעו במה מדובר.
להפתעתנו הייתה קבוצה גדולה (כנראה טיול צוות מהעבודה) שהיו כל הזמן במקביל אלינו.
אם לא היינו מבינים שגם הם משתמשים באפליקציה היינו חושדים שהם עוקבים אחרינו 😩

למרות שהיה יום חם הייתה רוח נעימה לכל אורך הסיור ואפילו לא שמנו לב להליכה שהלכנו בין הטעימות.
ההליכה בין טעימה לטעימה סיפקה לנו הפסקה נעימה וכך לא הרגשנו שאכלנו הרבה בפרק זמן קצר (בניגוד לסיור בשוק בו בעיקר אוכלים).

לאחר הסיור גיליתי שהאפליקציה גם זכתה בסטארטאפ מצטיין ואני לחלוטין מבינה את הסיבות שגרמו לשופטים לבחור בה!

בנוסף לכל הכיף, עבור דירוג הטעימות מקבלים בייטקרדיט אותו ניתן לבסוף להמיר לטעימות נוספות או סיורים נוספים:

לסיכום, האפליקציה נוחה לשימוש, הכרנו מקומות חדשים ומעניינים שלא היינו מכירים אם סתם היינו מסתובבים ברחוב, מאפשרת צבירת נקודות, עצירה בכל שלב והמשך עד חצי שנה לאחר מכן ועוד ועוד ועוד.

אם התמונות עשו לכם חשק אז תוכלו להיכנס לאתר ולראות את האפשרויות השונות: https://bitemojo.com/he/

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.