יום שבת, 16 ביוני 2018

הקוטלים של רייד

אני הפחדנית הכי גדולה מנמלים וג'וקים.
אבל...
אני סופר מאמא כי כשהילדים בבית אני מוכוונת מטרה, "מטפלת" בג'וק ומשאירה לבעלי את החלק של הפינוי 
כדי להימנע מהתהליך הזה יש לי בבית את הקוטל של רייד. הקוטל של רייד מגן על המשפחה שלי ואנחנו לא צריכים לחשוש מג'וקים!
הבית בידנו! ניצחתי את כולם! 





רייד קוטל זבובים ויתושים –נוסחה חדשה להגנה מתמשכת של עד 24 שעות בריסוס על משטחים, קוטל מיידית ומיועד לשימוש בכל חדרי הבית והחוץ
רייד קוטל נמלים 2ב-1 -  פעיל עד ארבעה שבועות
 רייד קוטל תיקנים נמלים וחרקים-  קטילה מיידית והגנה לאורך זמן.



הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה