יום שבת, 29 בפברואר 2020

כורכומין אפקט ליפוזומלי מבית 'ברא צמחים'

שמעתי הרבה לאחרונה על אפקט הכורכומין אך לא הכרתי את השפעותיו לעומק.

לאחר חיפוש קליל ברשת הכרתי שמדובר ברכיב המופק משורש הכורכום ולו הרבה סגולות - השפעותיו החיוביות על מנגנונים שונים בגוף האדם מופיעים בלמלעלה מ-8,000 פרסומים ומחקרים מדעיים.

החלטתי לנסות את הכורכומין אפקט מבית "ברא צמחים" מאחר ואני משתמשת במוצרים נוספים ומרוצה מהמותג "ברא צמחים".




היום, לאחר 10 ימים, אני יכולה לציין שאני מרגישה שהמערכת החיסונית שלי התחזקה.
היה לי שיעול מציק שנמשך לאורך זמן ולפתע הוא נעלם (אני חייבת לציין ששמתי לב לכך רק בזמן כתיבת הפוסט. כמו שקורה לי לפעמים שכאב הראש נעלם ואני אפילו לא שמה לב לכך שזה קרה... לא שמה לב לחסרונו...).

לפני שהתחלתי להשתמש בכורכומין של "ברא צמחים" קראתי גם על מחקר שבדק את השפעתו על התפתחות סוכרת בטרום סוכרתיים.
במחקר שנמשך תשעה חודשים נמצא שלא אובחנה סוכרת חדשה אצל איש מחברי הקבוצה לעומת קבוצת הביקורת שקיבלה תרופה דמה.
מאחר וכעת יש לי סוכרת הריונית בפעם השניה (מתוך 3) אני משוכנעת שאמשיך להשתמש בתוסף הכורכומין גם לאחר ההיריון.

החיסרון המרכזי של הכורכומין הוא הבעייתיות בספיגתו וביכולת הגוף לנצל יתרונותיו. מסיבות אלה פיתחה 'ברא צמחים' את 'כורכומין אפקט' ליפוזומלי- תמצית איכותית ומרוכזת של הרכיב כורכומין, בשילוב עם רכיבים פוספוליפידים מהצומח, המיועדים להעצמת הספיגה והזמינות הביולוגית של הרכיב הנודע.

לאחרונה פורסם מחקר מעבדתי שנעשה על המוצר בכתב העת המדעי: American Journal of Phytomedicine and Clinical Therapeutics. המחקר הדגים כיצד הטכנולוגיה הליפוזומלית של המוצר סייעה לכורכומין לחדור ביעילות אל תוך תאי המעי, לעומת כורכומין ללא הטכנולוגיה שנותר ברובו מחץ לתאים. טבליות 'כורכומין אפקט' קטנות במיוחד בהשוואה להיצע טבליות הכורכומין שבשוק ומאפשרות בליעה קלה ונוחה גם לאנשים החווים קושי בבליעת כדורים. בנוסף, הן אינן מכילות פיפרין.


לרכישה בחנות האונליין: http://bit.ly/2hjky9n


למען הסר ספק כורכומין אפקט הוא תוסף תזונה, והאמור לעיל אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה