יום שני, 19 ביולי 2021

המלצות לקניות אונליין: בקבוק UZSPACE חצי ליטר - בקבוק ספורט שמושלם גם לילדים

לקראת שנת הלימודים שאני ממש מקווה שתפתח, נזכרתי שאני צריכה להזמין בקבוקי שתיה לילדים.

לפני כ-3 שנים הכרתי את הבקבוקים של UZSPACE ומאז אני מזמינה רק את המותג הזה.




הבקבוקים איכותיים ועמידים.
אני מחליפה להם את הבקבוקים רק כי מרגיש לי שצריך לאחר תקופה ארוכה...

אפשר גם לשים חתיכות פרי בבקבוק כי יש מעין מסננת.
גם המכסה מאוד נוח לפתיחה באמצעות כפתור קפיצי שהפתיע אותי בעמידות שלו.
הוא גם אטום ולא נוזל - מושלם!






הזמנתי להם בצבע כחול, הדבקתי מדבקת שם והם סופר מרוצים.

הוא מפורסם כבקבוק ספורט אבל מושלם גם לילדים 😍
הזמנתי את ה-500ml.

קישור: קישור

אני גם מזמינה דרך קאשבק ומקבלת החזר על ההזמנה.
ברגע שמגיעים לצבירה של 100 ש"ח אפשר למשוך את הכסף לחשבון בנק.
בינתיים עשיתי את זה פעם אחת ואני בדרך לעוד משיכה 😃

ממליצה להירשם לפני ההזמנה הבאה שלכם (עלי אקספרס, איביי, אמאזון, בוקינג, אסוס, iherb, הוטלס ועוד) וגם תקבלו בונוס של 10 ש"ח מתנת הרשמה.




 
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה