יום שישי, 19 בנובמבר 2021

תרומת השיער הרביעית שלי לזכרון מנחם

השיער שלי היה ארוך מאוד.
כי אני לא אוהבת להיות עם שיער קצר…
כשהייתי ילדה ההורים החליטו על אורך השיער והוא היה תמיד קצר. כמו בתמונה עם הצמות ביד…
זו הסיבה שמאוד התלבטתי ועם זאת החלטתי לתרום את השיער שלי 💇🏻‍♀️ 

במספרה מאוד חששתי וסיפרתי למייק שאתרום רק אם אצליח אחרי התספורת לאסוף את השיער עם גומיה. 
מאוד חששתי שהשיער יהיה קצר מדי. 

מייק ממש התאמץ וכשראה שצמה אחת תהיה בעייתית החליט להיות יצירתי ולעשות לי 2 צמות!
זה עבד! הצמות באורך 30 ס״מ וגם יכולתי לאסוף את השיער עם גומיה!




כשהייתי במספרה מייק סיפר על החשיבות והעזרה - יצאתי מהמספרה עם הרגשה טובה ☺️
ממליצה גם לכן לתרום!
מאוד חשוב!

אם הצמה שלכן באורך לפחות 30 ס״מ זו תהיה הזדמנות נהדרת בשבילכן לתרום ולעזור לאחרות. 

כדי להכין פאה אחת צריך לאסוף 7 תרומות!

מתקיים עכשיו המבצע השנתי לתרומות שיער - עד 21.11. 

בנוסף לכך, ניתן לתרום כל השנה במספרות לפי האתר של זכרון מנחם - במספרות אלה תוכלי לקבל תספורת בקו ישר חינם.
למידע נוסף באתר של זכרון מנחם: https://zichron.org/annual-hair-donation-campaign/   


 


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה