יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

וגאנץ - סדרת מוצרים חדשנית, טבעונית - מושלמת! כולל מתכון להכנת סופלה שוקולד טבעוני

אני הכי אוהבת להתנסות במוצרים חדשים למטבח - לא משנה לי אם זה לאפייה או לבישול (או עוד גאדג'ט כיפי למטבח).

הפעם התנסיתי בסדרת המוצרים החדשה והטבעונית - וגאנץ.




וגאנץ הוא מותג מוצרי המזון הטבעוני המוגש בבתי הקפה המובילים בישראל.
התנסיתי במספר תערובות שונות. את חלקן צילמתי ואז נטרפו ואת חלקן לא צילמתי אך נטרפו מיד...

התערובות השונות הן:
- המבורגר צמחי בטעם אורגינלי, המבורגר צמחי בסגנון מרוקאי והמבורגר צמחי עם ירקות. שלוש התערובות דגנים להכנה מהירה של המבורגר עשירות בחלבון מן הצומח ומופחת גלוטן.
כל תערובת מספיקה להכנת 8-10 מנות.
- תחליף ביצה טבעוני - אבקת חלבון צמחי להכנת מגוון מאפים ותבשילים.
- חביתה טבעונית - תערובת קטניות ודגנים להכנת חביתה עשירה בחלבון מן הצומח.


יש לי חברה אלרגית לחלב, בן אלרגי לחלב ועוד חברה שמאתגרת אותי מאחר והיא צמחונית.
הפעם יכולתי ללכת צעד אחד קדימה ולהכין קינוחים טבעוניים!
לא רק צמחוני... :-)

לסיכום, אהבנו מאוד את ההמבורגרים והם היו פתרון קסם לארוחת הצהריים במהלך חופשת הקיץ.
הילדים אהבו את כל הסוגים ואני התחברתי יותר להמבורגר המרוקאי (השתלב מצוין עם טחינה).

את החביתה הטבעונית הכנתי לארוחת הערב והיא נאכלה בהנאה ללא אבחנה בכך שלא מדובר בביצים אמיתיות.
אם עברנו את המבחן של הבן שלי אז נעבור את המבחנים של כלל האוכלוסיה :-)

מאחר ואני מתחברת יותר לקינוחים מהם התלהבתי ואותם גם צילמתי.
לקינוחים השתמשתי בתחליף ביצה טבעוני.

הדבר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי את תחליף הביצה הטבעוני היה סופלה שוקולד.
הכנתי עם קצת חששות אבל התוצאה הייתה מעולה!

תחילה אסביר שכל מתכון עם ביצים יכול להתחלף בקלות בתחליף הביצים של וגאנץ באופן הבא:
להוסיף כף גדושה של תחליף הביצה הטבעוני על כל ביצה במתכון.
להשלים נוזלים ע"י הוספת רבע כוס מים על כל ביצה שהוחלפה.

ועכשיו למתכון המשודרג :-)

חומרים ל-2 סופלה:
50 גרם שוקולד מריר קצוץ
3 כפות שמן קנולה
50 גרם סוכר
2 כפות גדושות של תחליף ביצה וגאנץ
חצי כוס מים
23 גרם קמח
מעט מלח

אופן ההכנה:
1. מחממים תנור ל-180 מעלות.
2. ממיסים שוקולד במיקרוגל.
3. מוסיפים שמן וסוכר וטורפים היטב.
4. מנפים יחד קמח ומלח ומוסיפים לתערובת.
מערבבים רק עד שמתקבלת תערובת אחידה וחלקה.
5. יוצקים את התערובת לתבניות משומנות ואופים כ-15 דקות, עד שהשוליים יציבים והמרכז עדיין רך למגע.
מוציאים מהתנור ומצננים 2 דקות.

התוצאה מעולה ואנחנו מאוד נהנינו :-)






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה