יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

ההופעה "ענן על מקל" בזאפה הרצליה

הבן הגדול שלי עבר ב-1.9 מגן פרטי לגן עירייה - גן טרום טרום חובה.
הקליטה בגן הייתה מאוד מרגשת גם לו וגם לנו, בעיקר לי... ;-)

מאז שנולד הבן הקטן (לפני קצת יותר מחצי שנה) זמן האיכות שלנו (רק שנינו...) מעט הצטמצם.
אחרי יומיים בגן רציתי לפנק אותו בזמן איכות של שנינו אז הזמנתי 
לנו כרטיסים למופע "ענן על מקל" בזאפה הרצליה.

המופע התחיל בשעה 13:00 אך פתיחת הדלתות נקבעה לשעה 11:30.
לפני המופע הזה לא ביקרתי בזאפה אך מחברים שמעתי שבזאפה יושבים סביב שולחן וזו ממש מסעדה - יש תפריטים, מלצרים וכו'.




הבן שלי בן 3 ולכן תיארתי לעצמי שלהגיע בשעה 11:30 יהיה מוקדם מדי אז הגענו בשעה 12:20, הזמנו פיצה ושתיה והמתנו בסבלנות.

לאחר כ-5 דקות המנות הגיעו והוא היה מרוצה עד השמיים.
הוא מאוד אוהב להוסיף זיתים על הפיצה אך בזאפה אין תוספות על הפיצה. למרות זאת הוא אכל את הפיצה והתרגש מכך שסיפרתי לו שבעוד מספר דקות תתחיל ההופעה עם השירים שהוא אוהב ומכיר (מכיר שירים שראה בערוץ "הופ ילדות ישראלית" ושבועיים לפני ההופעה גם הראיתי לו סרטונים ביוטיוב, כדי שיכיר לפני ההופעה...).

אנחנו מאוד נהנינו מהאוירה של ארוחת צהריים משולבת עם הופעה אך חשוב להכיר שזה קיים.
היו הורים שישבו לידנו שהגיעו לא ערוכים לכך:
- הורה אחד הסביר לילד שהוא לא מזמין לו פיצה כי הם בדיוק סיימו לאכול ג'חנון.
- הורה אחר הגיע בשעה 12:55 ולכן לא רצה להזמין רגע לפני שמתחיל המופע.
לדעתי לא נעים כהורה להגיע להופעה אחרי שהמשפחה אכלה ארוחת צהריים ואז לגלות שיכלו לאכול בזאפה - בנוחות, בכיף.
הבן שלי גם המשיך לאכול פיצה תוך כדי ההופעה :-)


חשוב להכיר שזה קיים ולהערך לכך לפני...
כדי שהילדים יהיו מרוצים מכל החבילה של הזאפה :-)

המופע בהשתתפות ירדן בר כוכבא,עידן אלתרמן,טל בלכרוביץ' ודידי שחר. הבן שלי הוקסם מהם ומדי פעם הם גם סיפרו בדיחות למבוגרים :-)





המופע מיועד לילדים ופעוטות מגיל ארבע עד תשע.
עם זאת, הבן שלי בן 3 ו-3 חודשים והוא נהנה מאוד!

לדעתי הכל תלוי בילד ובחיבור שלו למוזיקה. הבן שלי מאוד אוהב לשמוע מוזיקה וגם לרקוד.






אם תרצו גם, יש עוד 2 הופעות מתוכננות בזאפה:
- יום שבת 17.9.2016 בזאפה חיפה.
- יום שבת 1.10.2016 בזאפה תל אביב.
אני לא מכירה את הסניפים האלו כי הייתי רק בהרצליה אבל לפי השעות נראה שגם שם יש מסעדה, כדאי לברר לפני ההגעה...


ואם גם אתם אוהבים כמוני לחסוך בהוצאות - יש הטבה מעולה של לאומי קארד, המאפשרת רכישת כרטיסים בהנחה של 55 שקלים תמורת פינוק.

מאוד מומלץ!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה