יום שני, 3 באוקטובר 2016

חדש בקולנוע: "כלב מי שמנגן" - סרט לכל המשפחה

בשבוע שעבר נסעתי עם הבן שלי לסינמה סיטי בגלילות - זו הפעם הראשונה שהוא ראה סרט בקולנוע.

מאוד חששתי מהתגובה שלו:
- יהנה מהסרט ונשאר באולם עד סוף הסרט.
- ישתעמם, יחוש לא קשור לסיטואציה ונצא מהאולם לפני סוף הסרט.

לשמחתי האופציה הראשונה היא האופציה שקרתה במציאות :-)

הבן שלי בן 3.5 והוא נהנה מכל רגע! 
באופן מפתיע גם אני נהניתי. עברו שנים מהפעם האחרונה שצפיתי בסרט אנימציה לכל המשפחה - בהחלט הפסדתי!

האנימציה מעולה, המוזיקה מצוינת, הסרט מדובב, יש קטעים שמצחיקים ילד ומבוגר כאחד והעלילה מקסימה עם מוסר השכל - לכו אחר החלומות שלכם.

שואלים את עצמכם איך ידעתי שהבן שלי נהנה? 
שאלתי אותו שאלה באמצע הסרט והוא היה כל כך מרוכז שבקושי הצליח לענות לי ובסוף הסרט כשהתחילו הכתוביות הוא סירב לקום מהכיסא בטענה שהסרט עדיין לא הסתיים :-)



מידע על הסרט:

אורך: 81 דקות (לא מרגישים את הזמן חולף...).

תקציר:
בודי, כלב שמירה שאמור להמשיך את דרכו של אביו בשמירת כפר הכבשים, חושש שאין לו את התשוקה הנדרשת לקחת את תפקידו של אביו, קמפה. כאשר רדיו נופל מהשמיים, ומתוכו בוקע שיר של אגדת הרוק, אנגוס סקטרגוד, ליבו נפתח לעולם מוזיקלי חדש וסקרנותו גוברת.

בודי מחליט לעזוב את ביתו כדי לרדוף אחרי חלומו בעיר הגדולה. לינוקס, מנהיג חבורת הזאבים, רודף אותו מתוך האמונה שהוא כרטיס הכניסה שלו לכפר הכבשים.

עכשיו בודי צריך למצוא דרך להציל את המשפחה שלו וחבריו מבלי לוותר על החלום שלו.





אם תרצו לראות את הטריילר לפני ההגעה:


אנחנו מאוד נהנינו, מקווה להצליח גם בבחירת הסרט הבא עם הבן שלי וחג שמח!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה