יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

מתוק לי עם שופרסל

לאחרונה הצטברו אצלי בבית (והצטרפו לרשימת הקניות באופן קבוע)  מספר מוצרים מתוקים וכיפיים של "שופרסל".

נתחיל בכך שאני תמיד שמחה להוסיף לעגלת הקניות שלי מוצרים מהמותג הפרטי של "שופרסל" כי הם טעימים, איכותיים והמחיר מצוין.

אנחנו גם מחלקים את הקניות שלנו לחצי:
- פעם בחודש מגיעים פיזית לסניף "שופרסל דיל" בעמק חפר.
- פעם בחודש מזמינים מאתר האינטרנט של "שופרסל" - זו הקנייה הגדולה והכבדה של החודש :-)

מאחר ורוב הקניות מבוצעות בסניפי "שופרסל" המותג הפרטי שלהם שולט במזווה ובמקרר שלנו.



את הבוקר התחלנו עם 2 סוגי דגני בוקר: פיצוצי נוגט ושוקובול.

אני אוהבת את הפיצוצי נוגט עם חלב והבן שלי התלהב מהשוקובול - גם כדורי שוקולד וגם החלב הופך לשוקו בסוף הארוחה :-)




כשהגעתי לעבודה, לאחר מספר ישיבות, התחשק לי משהו טעים בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים.
הפתרון המושלם היה אצלי בתיק - חטיף דגנים עם שוקולד חלב.
החטיף טעים וכל הכיף הזה רק עם 86 קלוריות!



כשחזרתי מהעבודה בערב הכנתי עוגת שוקולד עם אבקת השוקו וכמובן שעם זאת הכנתי שוקו (כפית גדושה של אבקת שוקו + מים חמים + חלב).

מתכון יפורסם בהמשך :-)






ולקראת ראש השנה התפנקנו בדובשניות של שופרסל - טעימות, פריכות ומושלמות לצד הקפה.

מאוד אהבתי את השוקולד חלב השוויצרי עם אגוזי לוז שלמים - הרבה אגוזים שלמים מפנקים.

לעיתים קונים שוקולד עם אגוזים ואז מגלים שיש בחפיסה רק דוגמית של מעט אגוזים.

שופרסל פינקו והשוקולד מושלם עם הרבה אגוזים. לצערי פתחנו את החפיסה, התכוונו לאכול מעט ואז לצלם.

כמו שניתן לראות מהתמונה, השוקולד חוסל ולי נותר רק לצלם את אריזת הנייר של השוקולד :-)




שיהיה לכולנו צום קל וגמר חתימה טובה!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה