יום חמישי, 16 בפברואר 2017

מהפך ב"בן & ג'ריס" : החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות , מציגה לראשונה סדרת גלידות ללא חלב ב-4 טעמים

כשגיליתי שהבן הקטן שלי (שהיה אז בן חצי שנה) אלרגי לחלב חששתי מההמשך - כיצד להרחיק ממנו מוצרי חלב, מה יהיו התחליפים, האם יעבור לו בהמשך וכו' וכו' וכו'.

לאחר המחשבות והחששות הדבר הראשון שחשבתי עליו היה: הפספוס של אכילת גלידה טעימה בגלידרייה הקרובה אלינו. יוכל לאכול רק סורבה :-(
אני זוכרת שהבן הגדול כל כך התרגש בפעמים הראשונות שאכל גלידה ועד היום בכל פעם שאנחנו מספרים לו שהולכים לגלידרייה הוא מאושר עד השמיים וזוכר תמיד לבקש גם סוכריות צבעוניות על הגלידה :-)

היום, חצי שנה מאז שגילינו שהבן אלרגי לחלב, "בן & ג'ריס" השיקו גלידות ללא חלב!




חב' "בן & ג'ריס" ישראל משיקה בימים אלו חדשנות עולמית – סדרת גלידות המיוצרות על בסיס חלב שקדים 100% טבעיות.




הסדרה תכלול 4 טעמים - 2 מהם מהטעמים הפופולריים מתוך המגוון של "בן & ג'ריס" ו-2 חדשים:
- צ'אנקי מאנקי - המכילה פאדג' שוקולד, בננות ואגוזי מלך.
- שוקולד בראוניס – גלידה בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' פראוניס.
- קפה קרמל פאדג' - גלידה בטעם קפה עם חתיכות פאדג' וסווירל קרמל
- חמאת בוטנים ועוגיות - גלידה בטעם וניל עם עוגיות סנדוויץ' וסווירל חמאת בוטנים קלאסי.


בהתחלה לא האמנתי שהתחליף יהיה טוב כמו המקורי.
חוסר האמון נבע מכך שבשבועיים האחרונים קניתי סוגים שונים של משקאות שיחליפו את החלב וסוגים שונים של מעדנים שיחליפו את המעדנים הרגילים לילדים. כל התחליפים פשוט לא היו מספיק טובים ואת המעדנים הוא אפילו סירב לאכול (מובן בהתחשב בכך שגם לי לא היה טעים).



ההפתעה שלי הייתה גדולה!
לאחר שטעמתי את כל 4 הגלידות גיליתי שהן מעולות! טעימות! המרקם זהה לגלידות החלביות! פשוט לא ניתן להבחין בין הגלידה החלבית לפרווה!




הופתעתי שאפילו הצ'אנקי מאנקי שאני הכי אוהבת זהה בטעמו לחלבי האמיתי.
מפתיע מאוד בהתחשב בכך שהגלידה לא מכילה חלב.

עד כה בכל פעם שרכשתי גלידה של "בן & ג'ריס" בחרתי באופן אוטומטי את גלידת הצ'אנקי מאנקי. כשטעמתי את גלידת העוגיות והחמאת בוטנים הוקסמתי מהשילוב של העוגייה וחמאת הבוטנים - מושלם!!!
גושי חמאת בוטנים בשילוב של גלידת וניל ועוגיות - אלוהי!




אבי זינגר מנכ"ל "בן & ג'ריס" ישראל מציין שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז, אלרגיות לחלב ועוד, אך יחד עם זאת הצרכנים אינם מוכנים להתפשר על איכות וטעם. 
סדרת הגלידות החדשה ללא חלב תיתן מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי".

"הגלידות ללא חלב זכו להצלחה מסחררת בארה"ב ואנו צופים להן הצלחה גם בישראל. 
מדובר בגלידות הנושאות את תו האישור של ארגון "VEGAN העולמי" מוסיף זינגר.

סדרת הגלידות ללא חלב ישווקו החל מאמצע חודש פברואר בכל הרשתות השיווק ובחנויות המפעל של "בן & ג'ריס" ומחירן יהיה כ-33 ₪ לפיינט.

כל הגלידות של "בן & ג'ריס" הן FAIRTRADE (סחר הוגן) שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה .



אני שמחה שסוף סוף גיליתי גלידה ללא חלב שהיא גם טעימה!
אז אם אתם צמחוניים, אלרגיים לחלב או שאתם שומרים כשרות - הנה לכם הפתרון המושלם!
אני מאושרת שאוכל לספק לבן שלי חוויית "בן & ג'ריס" שלמה - הכל חוץ מהפרה.

ושימו לב לכך שתכולת הקופסא מלאה עד הסוף:


בנוסף, כשאני קונה מוצרים לבן הקטן שלי אני משתדלת שהמרכיב העיקרי לא יהיה סויה אלא שקדים, קוקוס וכו' (יש כל מיני מחקרים בנושא ואני לא מספיק בקיאה בהם ואם ניתן להתעלם מהמחקרים).
העובדה שהגלידות מיוצרות משקדים הסירה דאגה מליבי :-)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה