יום שישי, 14 ביולי 2017

חדש בקולנוע: הסרט המדובב "כבשים וזאבים"

הקיץ הגיע ולמרות הקייטנה יום שישי הוא יום חופשי.

היום מצאנו פעילות שהבן שלי מאוד אוהב - קפצנו לסינמה סיטי גלילות לסרט מעניין ומרתק "כבשים וזאבים".



נכנסנו לאולם עם פופקורן ובקבוק מים.
התיישבנו על הכיסא, יובל התכסה בשמיכה דקיקה ונעימה, הניח את הבקבוק והפופקורן לידו והמתין בסבלנות לתחילת הסרט.

להפתעתי התנוחה הזו נשארה מרגע תחילת הסרט ועד סופו.

יובל מאוד אהב את הסרט ואני יכולה להודות שגם אני :-)

העלילה מעניינת, האנימציה איכותית והדיבוב מעולה.

כשהבן שלי נשאר לראות גם את הכתוביות אני מבינה שהסרט היה מוצלח.

בנוסף, לסרט יש גם מוסר השכל חינוכי ולכן זהו פלוס נוסף מבחינתי.

אם אתם מחפשים פעילות ליום שישי או לחופשת הקיץ, ממליצה על הסרט "כבשים וזאבים".

טריילר:




תקציר הסרט:
את שלוות חייהם של עדר כבשים חסר דאגות מפרה להקת זאבים גדולה שהגיעה לאזור, במטרה לבחור מנהיג חדש. 





על הכתר מתמודד זאב אימפולסיבי מול המצחיקן של החבורה, זאב חביב בשם גריי, שרוצה להפוך את חיי הזאבים לרגועים יותר. 

הוא נעזר בכישוף אקראי להגדיל את סיכוייו, וכשזה משתבש, הוא הופך לאייל. 
כעת הוא חייב לצאת לדרך חדשה שתשיב את זהותו האמיתית ואת אהבתו הגדולה. 





למרבה ההפתעה הוא מקבל עזרה דווקא מהכבשים, שעד לפני רגע היו איום ממשי על קיומם.


"כבשים וזאבים" הוא קומדיית לכל המשפחה מלאת הרפתקאות, שמראה לנו מה קורה כשמישהו מתחיל לראות את החיים, מהעיניים של הצד השני, והם שונים מכל מה שהעלה על דעתו.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה