יום שבת, 29 ביולי 2017

Stride rite - נעלי צעד ראשון מבית Keds - כולל סרטון של אופק בצעדיו הראשונים

נעלי צעד ראשון זה בהחלט צעד חשוב בהתפתחות הקטנטנים.
זהו שלב מאוד חשוב בעיניי ואני לא מתפשרת על האיכות.

הגענו לשלב של בחירת הנעל הראשונה לאופק.
כשיובל היה בשלב הזה חיפשנו, חקרנו, התייעצנו אך כעת כל המידע לא רלוונטי כי ליובל רכשנו נעלי צעד ראשון שמתאימות לחורף.
לאופק חיפשנו נעלי צעד ראשון לקיץ.

בנוסף לכך, (בניגוד לבגדים) לדעתי נעליים לא רצוי להעביר מילד לילד (גם אם הנעליים שמורות כמו חדשות...).
לכל ילד מבנה רגל מעט שונה ולכן חשוב לי להתאים את הנעל הנכונה.
אני לא רופאה (רק מהנדסת תוכנה - לא קשור להתפתחות הילדים) אך זו התחושה שלי :-)

אופק התחיל ללכת לפני כ-4 חודשים אך לא מיהרתי בחיפוש אחר הנעלי צעד ראשון שלו.

הרופאים והמשפחה ממליצים ללכת יחפים ככל שניתן...
עם זאת, לפני כחודש נסענו לאילת לחופשת הקיץ המשפחתית שלנו.
היה לי ברור שארצה להתאים לאופק את הנעלי צעד ראשון טרם הנסיעה כדי שיוכל לרוץ במלון לכל מקום שירצה מבלי שאני אחשוש .

חיפשתי נעליים שיהיו נוחות, גמישות, מאווררות ועם זאת עוטפות ומגינות על רגלי המתוק הקטנטן שלי.




מצאתי את נעלי צעד ראשון Stride rite מבית KEDS שסיפקו את כל מה שחיפשתי: נוחות, גמישות, מאווררות ו"על הדרך" גם אופנתיות!




Stride Rite הוא מותג הנעליים המוביל בארה"ב המתמחה בנעלי צעד ראשון. המותג מוביל לנעלי ילדים אשר פועל למעלה מ-100 שנים, המותג דוגל בייצור, פיתוח ועיצוב ברמה גבוהה עם דגש עליון על ההיבט ההתפתחותי והבריאותי של פעוטות ברחבי העולם.

הנעליים של המותג מעוצבות ואופנתיות ממש בדומה לעולם המבוגרים אך עם זאת הן עומדות בכל משימה כשהן ננעלות ע"י הפעוטות.



בינתיים עבר חודש והנעליים נראות בדיוק כמו ביום הראשון.
עמידותן של הנעליים גם חשובות :-)





לעיצובים נוספים של הנעליים:
קישור לנעלי Stride Rite


להשיג בחנויות קדס.

סרטון של אופק בצעדיו הראשונים!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה