יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

דאק ג'ל נוזלי בניחוח טרופי - התוספת המושלמת לחדר השירותים שלי

אנחנו גרים בדירה שכורה ולכן שיפוץ כמו שאני רוצה לא ממש מתאים מבחינתי.
בדיוק בשל כך אני בוחרת להוסיף צבע לבית באביזרים הנלווים.
הפעם "שיפצתי" את חדר השירותים והכנסתי את הצבע הכתום המרענן.
הצבע הכתום התאים בדיוק לדאק ג'ל נוזלי הכתום המעולה שלי
😊



נתחיל מכך שהדאק החדש בעל ריח מעולה! ניחוח טרופי מדהים! הכי חשוב שהריח נשאר לאורך זמן - אידיאלי כשמסתובבים סביבי רק הבנים😉

לפעמים אני מרגישה שהריח של חומר הניקוי הוא 90% מההחלטה אם המוצר טוב או לא.
את ה-10% הנותרים שמביאים את הדאק ל-100% הצלחה אפשר להסביר בכך שהבקבוק מאוד נוח לשימוש ויש לו מבנה מיוחד של צוואר בקבוק כמו של ברווז ולכן מגיע לכל המקומות הנסתרים והחשובים - לניקיון יסודי אמיתי!


ממליצה גם לכם להכניס צבע לשירותים, בין אם זו הדירה שלכם או שכורה 😍



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה