יום רביעי, 4 באפריל 2018

חדש! עט קסם: אפקט אל קמט של חברת מאליס

קבלו אותי ללא איפור! 😎


הוקסמתי ממוצר חדש של מאליס - עט קסם: אפקט אל קמט -מזרק פילר. 


אני יודעת שבשבוע שעבר חגגתי 33 אבל כבר יש מה להסתיר...

השתמשתי בעט והעור שלי חלק, אחיד, ללא הסימנים והקמטוטים הקטנטנים - ממש העלים מיד את הקמטים הקטנים למשך שעות.

לאחר שימוש כשבוע אני מרגישה את ההבדל במראה ומרוצה מאוד 😍

בדיוק היום הספרית שלי סיפרה לי על החשיבות של חומצה היאלרונית לספיגת הלחות ומצאתי שהוא חלק מהמרכיבים 🤗

אל תתבלבלו, המוצר אולי נראה כמזרק אבל המריחה היא על פני העור. בכל זאת, מדובר בי והפחד הגדול שלי הם מזרקים אמיתיים 😁

מכיל:
מטריקסיל: המשפר את כמות הקולגן בעור
חומצה היאלרונית: המוסיף ומשמר את רמת הלחות בעור
ריכוז ויטמין A: המשפר את אלסטיות העור ואת קצב התחדשות התאים


כיף לגלות מוצרים איכותיים תוצרת ישראל! 😍

חג שמח חברים! 💖😊


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה