יום שבת, 7 באפריל 2018

תרומת שיער - זיכרון מנחם - חשוב! חשוב! חשוב!

בתקופה האחרונה לא הסתפרתי במטרה לתרום את השיער שלי.

זה לא היה פשוט והשבוע במקביל לגמילה של אופק מטיטול החלטתי שהגיע הזמן - התספורת לה חיכיתי!

נסעתי ל"עיצוב שיער מיקי" בכפר יונה והסתפרתי.
בהתחלה מיקי קלע לי צמה ואמר לי שאחשוב על זה בזמן שהוא שוטף את השיער ללקוחה נוספת.

עם זאת שראיתי שהשיער שלי יהיה מאוד קצר הייתי נחושה בדעתי כי הגעתי עם מטרה.



התספורת לא עלתה כסף (אך הרגיש לי מוזר ותרמתי כסף 😊), קיבלתי מעטפה עם פתק עליו ארשום את הפרטים שלי וזהו!

המעטפה מוכנה למשלוח בדואר ללא צורך בבול.

זו מטרה חשובה ואני שמחה שלקחתי בכך חלק.

השיער שייתרם ישמש ליצור פאה או יימכר ליצרני פאות אחרים. 
במידה והוא נמכר, הכסף יממן הכנת פאות נוספות.
הכל כמובן יגיע בדרך זו או אחרת לנשים חולות סרטן.

אם תרצו גם להשתתף בפעילות החשובה הזו:
תוכלו ללכת להסתפר אצל אחת מהמספרות איתן יש לעמותה שיתוף פעולה (לקבלת תספורת בחינם), או בכל מספרה אחרת לבחירתכם. 
מודדים 30 ס"מ, קולעים את השיער לצמה, קושרים בגומייה משני הקצוות וגוזרים. 
את התרומה ניתן לשלוח בדואר לזכרון מנחם, ת.ד. 16383 ירושלים מיקוד 91163. 
ניתן גם לבוא להביא אישית את הצמה לרח' ליאו ויסמן 10, ירושלים, בימים א-ה ביו השעות 9:00-19:00.

בשבילכם זה רק שיער, בשבילם זאת עוד דרך להתמודד עם הקושי הכי גדול...


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה