יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

קרם לחות מסדרת הטיפוח "סקין פרפקשן" מבית לוריאל פריז!

לוריאל פריז משיקה את סדרת מוצרי הטיפול "סקין פרפקשן" למראה העור המושלם שלך ואני קיבלתי להתנסות בקרם.
נשים בשנות העשרים והשלושים לחייהן שואפות לאיכות עור מושלמת: מרקם עור נעים וחלק, הפחתה במראה הקמטוטים וגוון פנים אחיד.
עבור נשים צעירות, מתח, עייפות ואורח חיים לא מאוזן מצטברים ועלולים לפגום באיכות העור: נקבוביות מורחבות, קמטוטים ראשונים ומרקם עור לא אחיד. הענקת לחות בסיסית כבר אינה מספקת לעור הפנים ויש רצון בקרם לחות בעל אפקט מתקן על מנת להגיע למראה עור מושלם.
הסדרה מציגה תוצאה של שנות מחקר של מעבדות לוריאל - מוצרי הסדרה מסייעים לשפר את מראה ואיכות העור ומעניקים מראה עור זוהר ואחיד יותר לנשים צעירות בגילאי 25-35.
אני משתתפת במבחן ההערכה העצמית של "Skin Perfection" ואת התוצאות אני אציג בהמשך.
בינתיים אני יכולה לספר שמרקמו של הקרם נעים למגע והריח עדין ומפנק.
כחלק ממבחן ההערכה שימשך שבוע ימים, אני אמרח את הקרם על הפנים והצוואר בוקר וערב. לאחר כשבוע אפרסם את התוצאות בפוסט נוסף.
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה